|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hjelp! Går det an å lage denne uten sukker?Jeg har denne oppskriften på et kjempegodt bananbrød. Jeg har lyst til å finne en kake-erstatning til faren min, som har diabetes. Men han bør helst ikke spise så mye sukker, så jeg vil gjerne lage den uten sukker, hvis det er mulig. Noen som kan hjelpe? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Hjelp! Går det an å lage denne uten sukker?Kanskje du kan prøve med Splenda? |
![]() |
![]() |
#4 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Hjelp! Går det an å lage denne uten sukker?Ja, Splenda funker for diabetikere. Nå får selvsagt ikke kaken den samme konsistensen med sucralose (Splenda) som med sukker, den blir mer, ja hva skal jeg si, porøs? Men den smaker så og si likt da. Jeg har laget både muffins og kaker med Splenda, de blir like gode men konsistensen blir annerledes.
![]() |
#5 |
WF: BNBE
![]() Sv: Hjelp! Går det an å lage denne uten sukker?Takk begge to! Da prøver jeg det. Pappa kommer på besøk til helga, så da får vi se hva han syns! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Hjelp! Går det an å lage denne uten sukker?Her finner du MANGE gode sukkerfrie oppskrifter på kaker og diverse:
![]() |
|
|