Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Dere som liker Berlinerpoplene på NRK

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Se resultatene: Har du lest bøkene
Ja 51 77,27%
Nei 9 13,64%
Holder på 6 9,09%
Deltakere: 66. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-10-07, 10:55   #21
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dere som liker Berlinerpopplene på NRK

Ja, leste den første i fjor. nr2 like før påske, og nr3 fikk jeg i postkassen fra bokklubben da den kom ut.

Gammel 17-10-07, 11:02   #22
Hippie
Energisk

Hippie sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hippie er litt kulHippie er litt kul
Standard

Sv: Dere som liker Berlinerpoplene på NRK

Ja. Leste de to første i løpet av et par dager i fjor. Og nr 3 samtidig som den kom ut. HELDIGVIS ble det en bok nr 3. For etter bok 2 var jeg suuuur.

Hippie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-07, 11:06   #23
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Ja
Humrer og ler av Erlend bla.Utrolig god

Gammel 17-10-07, 14:43   #24
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Erlend er en person jeg virkelig kunne tenkt meg å ha som kompis.

Gammel 17-10-07, 15:28   #25
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snuppa, her.

Erlend er en person jeg virkelig kunne tenkt meg å ha som kompis.

Gammel 15-11-07, 09:37   #26
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandino, her.

Jeg er kommet halvveis i bok 2, Eremittkrepsene. Jeg visste hvem som skulle spille de sentrale rollene da jeg begynte på bok 1, derfor passer karakterene godt.

Jeg er også der nå. Har ikke sett serien, vil vente til jeg har lest ferdig Eremittkrepsene. Men er serien basert på begge de bøkene, og evt. også den tredje? Eller BARE Berlinerpoplene?

Gammel 15-11-07, 09:39   #27
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åja nå leste jeg hele tråden og ble litt klokere.

Gammel 15-11-07, 10:19   #28
gurgle
Inhabil

gurgle sin avatar

gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Jeg har lest mesteparten av den første, men boka fenget meg overhode ikke. Likte den rett og slett ikke. Kommer nok ikke til å lese de andre (som allerede er kjøpt )

Men serien likte jeg.

Gammel 18-11-07, 20:31   #29
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg likte serien sånn passe godt fordi jeg har lest alle bøkene. Hadde jeg ikke lest bøkene hadde jeg garantert skrudd av ganske fort.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-07, 20:38   #30
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg holder på sett og vis på med den første ... Tatt i betraktning av hvor lettlest den er, er det ganske flaut å ikke ha lest den ferdig. Den fenger meg ikke spesielt mye, nei.

Gammel 18-11-07, 20:52   #31
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hadde lest alle bøkene før serien begynte. Og ja jeg likte serien, men skulle ønske de hadde brukte flere episoder pr bok, for serien var jo ferdig med engang.

Gammel 20-11-07, 22:13   #32
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Javisst har jeg lest bøkene.
"ligge i grønne enger" har jeg lest ferdig i dag.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-07, 20:44   #33
Bærekraftig
Gro

Bærekraftig sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Jeg hadde lest alle bøkene før serien begynte.

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:27.