Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva er din mest harry egenskap?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-07, 19:46   #11
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din mest harry egenskap?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Å, jeg kom på en ting til. Jeg bruker engelske ord og uttrykk i dagligtalen min. Det er kjempeharry. Som oftest har jeg begynt å bruke det for å være morsom. Jeg er jo veldig morsom.

Ja, jeg kan vel bare signere. Jeg bruker av og til engelsk på FP også. I rest my case og sånn...

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Det her vekker minner altså. Om karaokekvelder og kvelder hvor jeg har innbildt meg at jeg kan snakke svensk. Det er en god følelse å være imponert av egne evner, sånn skikkelig imponert liksom. Burde nok drikke meg skikkelig full litt oftere.

Jeg har, flere ganger, innbilt meg at jeg er dødsgod i engelsk. Og at jeg har mye bedre faktakunnskaper innen fotball enn det jeg faktisk har. Ikke bra å kombinere med 2 i promille, på husmortur på Lanzarote og i møte med to flotte karer fra Liverpool. Som både kunne engelsk og fotball.

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Her på harry Øvre Romerike er dette på bildet en adventstake. Fikk nettopp tilbudsblad fra Jernia med disse adventstakene til 149,- pr. stk. Jeg kan nesten ikke tenke meg mer harry lys eller pynt enn dette

Jeg har slike staker i alle stue- og kjøkkenvinduene.

Sist redigert av 007 : 22-11-07 kl 20:20.
007 er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
klassiker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:23.