Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Fødte 18 dager over - barnet døde (Dagbladet.no)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-11-07, 14:14   #11
TGM
drømmende

TGM sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fødte 18 dager over - barnet døde. (www.dagbladet.no)

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

På Haukeland var praksisen i 2005 at man var inne til overtidskontroll på dag 12 etter UL-termin.

Du vet sikkert bedre hvordan praksisen er der enn det jeg gjør. Jeg fant bare denne som vel sier at man har satt i gang fødsler innen det har gått to uker.

Opprinnelig lagt inn av Martis

På Lillehammer har de endret praksis og setter igang fødselen på dag 12? Jeg finner ikke den artikkelen som jeg egentlig skulle vise, der kvinner fra Oslo faktisk søker seg til Lillehammer pga tidligere erfaringer med overtid og sen igangsetting.

De setter i gang senest på dag 12.
Det var litt greit å få en forklaring på hvorfor det er så mange fra Oslo-området som har nyfødtbilde i lokalavisa.

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:45.