Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

"Du må ikke finne på å amme"

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-07, 23:03   #201
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Du må ikke finne på å amme"

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Øyh! Jeg har ikke hengepupper! (enda i hvert fall)

Ikke jeg heller.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-07, 23:03   #202
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og ikke har du hengehumør heller, takk og lov!

Gammel 13-11-07, 23:12   #203
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Er det bare 25-åringer som føder barn i din verden Elin?

Ja, selvsagt!

....Nei, men som flere andre her har poengtert, så tror ikke heller jeg at jenter/ kvinner som venter barn legger seg dette på minnet, eller vil huske det som et "godt råd" fra ekspertisen.

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten

Hva mener du med å flashe damebilde?

Nei, si det, Hattifnatten, si det......

Gammel 13-11-07, 23:13   #204
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Ikke jeg heller, men så ammet jeg ikke så lenge heller

Gammel 14-11-07, 00:30   #205
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

De er sikkert meget fornøyde nå som de har fått så mye PR. Jeg tror nok kanskj noen unge jenter kan tro på slike råd. Jeg ante null og niks om amming da jeg var på samme alder som den modellen.

Sitat:

-Hvis noen kvinner har misforstått dette, beklager selvsagt Jan Thomas. Men han kan ikke beklage at han er frittsnakkende og har sans for humor, sier agent Birkmar til NRK.

For en god sans for humor han har, skulle jammen meg ønske jeg hadde en slik moroklump i min nærmeste vennekrets

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-07, 00:35   #206
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Jeg synes for min del at dette ikke er hakket bedre enn han.... men meg om det:

Hva mener du med å flashe damebilde?

Nei, si det, Hattifnatten, si det......

Så vil du ikke si det. Dårlig gjort. Vise meg damebilde og så ikke fortelle hvorfor :dyptfornærma:

Slik jeg tolker dette:

Vendela Kirsebom, som er programleder for Top Model - er vel sånn ca akkurat like naturlig vakker som Jan Thomas og det er mulig de har en hel hjerne sånn på deling...

Jeg tror ikke jeg ville tatt ammeråd fra denne dama noe mer seriøst enn hva jeg tar Jan Thomas sine råd.

Gammel 14-11-07, 07:34   #207
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så enig! Men det er vel ikke å vente annet på et forum stappfullt av dramaqueens med hengepupper.

Ser man det, nå fikk vi løftet opp diskusjonen på et nytt nivå.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-07, 07:36   #208
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg tror ikke jeg ville tatt ammeråd fra denne dama noe mer seriøst enn hva jeg tar Jan Thomas sine råd.

Til gjengjeld er dama gjenomført hyggelig og empatisk!

Gammel 14-11-07, 08:53   #209
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Til gjengjeld er dama gjenomført hyggelig og empatisk!

NOT! Hun er skjønn på bilder, men fremstod i programmet fullstendig iskald uten noe som helst varme........!
Jeg håper at hun er annerledes IRL.

Gammel 14-11-07, 08:54   #210
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Ikke jeg heller...selv om jeg har ammet tre barn....

Gammel 14-11-07, 09:02   #211
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Go\jenta, her.

NOT! Hun er skjønn på bilder, men fremstod i programmet fullstendig iskald uten noe som helst varme........!

Det var et forsøk på ironi.

Gammel 14-11-07, 09:09   #212
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Det var et forsøk på ironi.

Ja, jeg skjønte det, altså...jeg skulle bare understreke innlegget ditt..

Gammel 14-11-07, 09:53   #213
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så enig! Men det er vel ikke å vente annet på et forum stappfullt av dramaqueens med hengepupper.

Ja, for alt dreier seg jo om utseende. Du får slå deg sammen med Jan Thomas.

Gammel 14-11-07, 10:29   #214
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Hele programkonseptet er jo basert på at hun skal være en kaldt bitch! Dette er TV, ikke IRL!!!

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-07, 10:33   #215
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Hele programkonseptet er jo basert på at hun skal være en kaldt bitch! Dette er TV, ikke IRL!!!

Hva vet vel du om hva programkonseptet er?

Kathrine Sørland har i tidligere år hatt Kirseboms rolle i dette programmet, men har alltid vært varm og hyggelig mot deltagerne.

Gammel 14-11-07, 10:37   #216
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Hva vet vel du om hva programkonseptet er?

Kathrine Sørland har i tidligere år hatt Kirseboms rolle i dette programmet, men har alltid vært varm og hyggelig mot deltagerne.

så har vel Kirsebom rimelig mye lenger erfaring som internasjonal supermodell, og har muligens et annet forhold til krav og forventninger til deltakernes motivasjon og innsats.
Sørland har basicly vunnet en missekonkurranse og slått seg opp her hjemme, og har nok et annet forhold til det. Det er jo to forskjellige personer, og det er ikke så rart at de setter forskjellig preg på programlederrollen.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-07, 10:42   #217
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

så har vel Kirsebom rimelig mye lenger erfaring som internasjonal supermodell, og har muligens et annet forhold til krav og forventninger til deltakernes motivasjon og innsats.
Sørland har basicly vunnet en missekonkurranse og slått seg opp her hjemme, og har nok et annet forhold til det. Det er jo to forskjellige personer, og det er ikke så rart at de setter forskjellig preg på programlederrollen.

Har du sett episodene, forresten?

Det har ofte sett ut som hun utstråler en direkte uvilje mot deltagerne.

Selv om man er mer profesjonell innen bransjen, har lang erfaring, og setter større krav til deltakerne, så må det da gå an å være hyggelig mot de man lager et program med?

Jeg har i allefall reagert på dette, og fått et helt annet inntrykk av madammen.

Gammel 14-11-07, 10:59   #218
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Jeg skjønner ikke helt at dere har oppfattet Vendela Kirsebom som bitchy i programmet. Det er ikke mitt inntrykk, og jeg har lang fartstid som fast seer til Top Model. Hun har en annen rolle enn Kathrine Sørland hadde (mer distansert), men så har jo til gjengjeld "ammeeksperten" tatt rollen som type omsorgsfigur.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-07, 11:04   #219
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For å dra tråden langt fra tema, så må jeg bare si:
Vendela er pen, men at hun har utstråling - DET kan ingen komme og si

Gammel 14-11-07, 11:06   #220
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

For å dra tråden langt fra tema, så må jeg bare si:
Vendela er pen, men at hun har utstråling - DET kan ingen komme og si

Det samme har jeg tenkt mange ganger. Hun har utstråling på bilder, men ikke ellers.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:22.