Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Menn med tupé

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Les innlegget først!
Jeg er mann og jeg bruker toupé 0 0%
Jeg er mann og jeg kunne tenke meg å bruke toupé 0 0%
Jeg er mann og jeg skulle ikke kunne tenke meg å bruke toupé 2 2,02%
Jeg er kvinne og jeg skulle ikke like at en mann jeg var interessert i brukte toupé 83 83,84%
Jeg er kvinne og meg skulle det ikke spille noen rolle om mannen brukte toupé 13 13,13%
Jeg er kvinne og jeg skulle synes det var bedre at han brukte toupé enn at han hadde lite hår 1 1,01%
Deltakere: 99. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-11-07, 10:08   #81
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Menn med toupé

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Eg synest det er usexy, rett og slett fordi eg synest det vitnar om låg sjølvtillit. Dessutan synest eg det er råsexy med heilt kortklipt hår...

Som om jeg skulle skrevet det selv!

Gammel 07-11-07, 20:19   #82
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Menn med tupé

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Tupé begynner angivelig å bli vanligere igjen.

Hva skulle du som kvinne tenke om du var single og møtte en mann som det viser seg bruker tupé?

Skulle du som mann kunne tenke deg å bruke tupé?

Hadde ikke likt det. Og resultatet blir aldri så bra som på denne reklamen.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 20:48   #83
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Så dere hadde bare forkastet hele mannen, med flott personlighet og alt, bare fordi han brukte tupe?

Med lett hjerte.

Han hadde havnet i samme søppelkasse som de med barn fra før, fotballidioter, de som synes Star Wars er barnslig og de som spiser brødskiver med syltetøy når de leser min dyrebare tegneserier.

Gammel 07-11-07, 20:53   #84
Hønni

Hønni sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Blah! Gi meg heller en skallet mann!

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 22:32   #85
Benmurphy
-

Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Han hadde havnet i samme søppelkasse som de med barn fra før, fotballidioter, de som synes Star Wars er barnslig og de som spiser brødskiver med syltetøy når de leser min dyrebare tegneserier.

Da stryker jeg toupet fra ønskelisten min.

Ben "og lyver om barn fra før" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 22:34   #86
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Ben "og lyver om barn fra før" Murphy

Men "kone fra før" er greit, altså? (Det kommer kanskje an på konen, når jeg tenker meg om - eller hva sier du, Esme?)

Gammel 07-11-07, 23:23   #87
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Men "kone fra før" er greit, altså? (Det kommer kanskje an på konen, når jeg tenker meg om - eller hva sier du, Esme?)

Om hun er grei er det greit.

Gammel 08-11-07, 01:33   #88
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Så dere hadde bare forkastet hele mannen, med flott personlighet og alt, bare fordi han brukte tupe?

Nei. Men det hadde nok påvirket førsteinntrykket mitt, det skal jeg innrømme. Å være skallet er bare flott og det er det at man er den man naturlig er som tiltaler meg. Er ikke spesielt begeistret over at man barberer seg fullstendig dersom man har hår på hodet i utgangspunket heller.

Må jeg velge mellom de to velger jeg likevel den barberte fremfor ham med tupè, altså. Tupè er stygt og jeg ser med skrekk og gru for meg tupèen til onkel Tor som lå på nattbordet da vi var på hyttetur i barndommen. Det gjorde inntrykk. Han har heldigvis kastet den.

Svar med sitat
Gammel 08-11-07, 01:37   #89
Marge
Bør lage seg en tittel selv

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Eg synest det er usexy, rett og slett fordi eg synest det vitnar om låg sjølvtillit. Dessutan synest eg det er råsexy med heilt kortklipt hår...

Enig på alle punkter

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-07, 11:52   #90
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

tupe som ikke synnes ok.
Men de fleste synnes jo at det er tupe og det er STYGT

Gammel 12-11-07, 00:00   #91
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Nei, jeg ser ikke at det er tupé, men det er jo arvelig å miste hår tidlig, og de ter jo viktig å tenke på femtidige barn.

Er du seriøs nå?

Min mann er tynn i håret nå og har derfor helt maskinklippet kort hår. Det ville aldri i verden falle meg inn å velge han bort på grunn av at våre barn skulle bli tynnhåret tidlig. Det er jo som å finne seg en avlsokse.

Jeg personlig ville ikke foretrukket en mann med tupé. Da heller helt kortklippet. Det er jo supersexy da. Men jeg hadde nok ikke dumpet noen for en tupé. Da hadde jeg heller prøvd å bruke litt list og lempe på å få han til å skjønne at en god klipp hadde fungert bedre. Det har jeg jo klart med han jeg er gift med.

D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-07, 00:18   #92
Elias
Superaktiv

Elias sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elias er populærElias er populærElias er populærElias er populær
Standard

Igår var jeg til frisøren.
og det er faktisk begynt å bli en slags mini-traume......
For hver gang jeg er der så vet jeg at neste gang har det forsvunnet enda mer hår fra toppen.
Nå er det synlig tynt. Men kammen har jeg i baklomma fortsatt. Så lenge der er hårstrå er der liv.....hehe

Uff. Jeg liker ikke det jeg ser. Og det verste er når jeg ser bilder av meg selv. men noe tynt opå, hår man kan se igjennom. Føler meg så gjennomsiktig liksom. Jeg er jo ikke gammel !!!
Og ser jeg meg rundt så er der så mange som har så bra hår. Slikt hår kunne jeg også tenkt meg å ha. For hår er fint.

men tupe......nei aldri i verden. Jeg jobber sammen med en som har det, og det er så synlig kunstig at jeg vil i alle fall ikke gjøre som ham.
Dagen kommer da jeg ser skallet ut. Håper at ansiktet er noenlunde fint, og skallen OK, slik at jeg føler meg tilfreds likevel.

Men nytt hår.......nope
Det får holde med nytt år.......
Hvis det da ikke kommer en vidunderkur som får det til å vokse ut igjen da.

Elias er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-07, 02:05   #93
Note
Superduperaktiv

Note sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Note er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populær
Standard

Menn uten hår, eller med helt, helt helt kort hår er råfint!
Jeg har sett for mange tupéuhell til å synes at det er så veldig kult.

Note er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-07, 02:07   #94
Note
Superduperaktiv

Note sin avatar

Note er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populær
Standard

Parykkuhell også, for den saks skyld.

For veldig mange år siden jobbet jeg i en blomsterbutikk, der vi hadde slyngplanter som hang ned fra taket.
En eldre dame med parykk var så uheldig å få satt skalpen fast i en av plantene og plutselig stod hun der uten hår. Stakkars.

Men det var veldig vanskelig å holde seg alvorlig.

Gammel 12-11-07, 02:08   #95
Note
Superduperaktiv

Note sin avatar

Standard

Nå for tiden tror jeg forresten at de limer dem skikkelig fast.

Gammel 14-11-07, 21:51   #96
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Er du seriøs nå?

Min mann er tynn i håret nå og har derfor helt maskinklippet kort hår. Det ville aldri i verden falle meg inn å velge han bort på grunn av at våre barn skulle bli tynnhåret tidlig. Det er jo som å finne seg en avlsokse.

Jeg personlig ville ikke foretrukket en mann med tupé. Da heller helt kortklippet. Det er jo supersexy da. Men jeg hadde nok ikke dumpet noen for en tupé. Da hadde jeg heller prøvd å bruke litt list og lempe på å få han til å skjønne at en god klipp hadde fungert bedre. Det har jeg jo klart med han jeg er gift med.

Ja jeg er dønn seriøs. *ironi*

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-11-07, 14:23   #97
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Glemte helt

(Kilde: youtube.com)

Enda en mann med minimalt med hår, men yummie,yummie....

Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-09, 00:02   #98
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Frem fra glemselen?

Ikke jeg som har dratt fram denne tråden altså.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-09, 00:36   #99
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Jeez. Kommer mannen hjem med tupé skyller jeg filla ned i do mens han sover. Jeg synes det er skikkelig turnoff. På linje med hårtransplantasjon og hentesveis. Lev med testosteronene deres, menn!

Sorry, så ikke at det var en gammel tråd...

Gammel 11-04-09, 00:37   #100
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Standard

Nå lukket jeg pollen, men folk kan fortsatt skrive i tråden om de har noe vettugt å si om dette.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:42.