Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

En og en gave på adventskalenderen eller alle på en gang?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Se resultatene: Hvordan henger dere opp pakker på kalenderen?
Alle pakkene fra 1.desember 61 73,49%
Ny pakke henges opp hver dag 10 12,05%
Bruker kjøpekalender hvor alle gavene ligger i fra 1.desember 3 3,61%
Bruker ikke adventskalender 2 2,41%
Annet 7 8,43%
Deltakere: 83. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-07, 22:44   #5
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En og en gave på adventskalenderen eller alle på en gang?

Opprinnelig lagt inn av Maxine, her.

Pleier å henge opp alle samtidig. Men jeg har ikke tenkt på hvordan jeg skal lage kalenderen i år, så foreløpig ser det ut til at det henges opp en og en. Jeg trenger fortsatt tips til hvordan jeg skal lage en kalender hvor det helst skal være plass til 48 pakker. Samle rotet på en plass liksom.

Jeg har en kalender hvor nissene er malt på en treplate. Det er slått inn spiker og skrevet inn tall, men det er ikke plass til alle gavene. I fjor hang jeg opp en gardinstang hvor jeg hang alle gavene på, i lang hyssing. Alle pakkene hadde tall på seg, og jeg kunne endre på aktiviteter og sånt dersom det ikke passet, ved å flytte rundt på gavene.

Sånn blir det i år også.

Opprinnelig lagt inn av Olvina, her.

Alle pakkane opp til 1.desember. Og det minner meg om at eg snart må slutte med å vere fornøgd med å ha fått alle kalendargåvene i hus, og heller byrje å pakke dei inn. 48 små gåver skal pakkast inn, og natt til 1.desember brukar å vere lang og strevsom.... Tenkte eg skulle unngå det i år. *optimist*

Jeg må ha alt klart før den 30. Da skal jeg ha julebord her så natten skal brukes til noe annet enn julekalender.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:36.