Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvordan har dere råd til alle merkeklærne?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-06, 19:54   #11
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Jeg kombinerer dyrt, billig og bruker gjerne H%M sammen med merkeklær.

Sånn er det her også.

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Forøvrig kjøpte jeg en Filippa K t-skjorte da jeg var i Norge nå for en måned siden... (vanlig hvit) den er av elendig kvalitet og er allerede så stygg at den brukes kun til trening og strand. Den er ikke av det dyreste merket man kan kjøpe, men kvaliteten står absolutt ikke i samsvar med prisen, og det er ikke første gangen jeg har kjøpt elendig kvalitet fra Filippa K. Så henne er jeg ferdig med....

Jeg har samme erfaring! Etter et par kjøp som virkelig ikke var verdt pengene på slutten av nittitallet har jeg aldri satt mine ben i de butikkene igjen.

Ang. råd tror jeg det er snakk om prioriteringer. Når jeg jobbet hadde vi en temmelig høy samlet inntekt og jeg ble ofte forundret over hva folk med mindre inntekt enn oss hadde råd til. Men det var jo egentlig bare utslag av forskjellige prioriteringer. Sambo og jeg har alltid likt å reise, vi har kjøpt endel vintage møbler (både billig og dyrt), mye bøker, film og musikk. Vi har aldri prioritert f. eks. bil, hus og merkeklær slik som endel andre.
Noen syns våre prioriteringer er høl i hue, akkurat som vi igjen ikke alltid forstår andres.

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

...eller bootlegs fra 70-tallet.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:22.