Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-07, 21:30   #1
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Selvfølgelig.

Jeg har da heller ikke vært sjokkert over få reaksjoner - men det faller seg jo naturlig å svare på reaksjonene etter beste evne.

"Det e' en evighetsmaschin!!"

Gammel 10-11-07, 22:16   #2
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

"Det e' en evighetsmaschin!!"

Spesielt hvis man begir seg inn i en diskusjon med noen av de flinkeste kverulantene her på FP, som f.eks. Skilpadda.

Gammel 10-11-07, 22:41   #3
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Av alle prikketråder jeg noensinne har lest har jeg aldri vært så fasinert.

Enkelte her har m 3-4 år med forumbruk med prikking, også husker de de røde prikkene de har fått, eller gitt. Enda mer fasinerende er det når de kan huske begrunnelsen.

Jeg har vært borti folk som kopierte hele kontrollpanelet sitt og derved kunne sjekke.

Prikker er jo en form for kjappe komentarer 1 til 1. Vi tar de røde alfor alvorlig. Jeg blir snurt over komentarer ikke fargen på prikken.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 10:00   #4
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Spesielt hvis man begir seg inn i en diskusjon med noen av de flinkeste kverulantene her på FP...

Der sa du det... "kverulantene".

Jeg synes det er så standard her inne... en person (eller flere for den del) mener noe som ikke er helt politisk korrekt på FP, kverulantene setter inn og tyner vedkommende til det ytterste. Siden vedkommende ikke vil gi seg får stakkaren pepper for det... ofte bruker man begrepet "sutrete". I denne tråden er alle som er kritisk til å bruke røde prikker til å vise uenighet på sak (og ikke bare når man opplever grov overtramp) "sutrete".

Det er ikke Zoë som har bidratt til at denne tråden ble lang, slik jeg oppfatter det. Hun ble denne gangen offer for kverulantene .

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 11:04   #5
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Jeg synes det er så standard her inne... en person (eller flere for den del) mener noe som ikke er helt politisk korrekt på FP, kverulantene setter inn og tyner vedkommende til det ytterste.

Her er det ingen som tynes. Det føles bare sånn når man er i debatt med en eller flere som er gode til å argumentere. Når jeg er uenig med Skilpadda hender det ofte at jeg blir sittende ved pulten å nærmest hoppe fordi jeg ikke får overbevist henne om at jeg har rett. Skilpadda er spesielt vanskelig å diskutere med.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
klassiker, rødprikking

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:28.