Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Idol ...?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-07, 20:40   #261
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Idol ...?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Åste er bare patetisk. Gamle kjerringa som har sunget profesjonelt i årevis konkurrerer mot uskolerte fjortiser. Hva i alle dager driver hun med? Samme med han andre gamlingen. For noen tullinger.

Jeg må si jeg er litt enig med deg her, Kasia.

Jeg har får mer og mer sansen for Bjørn Johan, og mindre og mindre sansen for Kim Rune - jeg blir både flau og sliten av å se han på scenen.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-07, 20:42   #262
Frantzen
Passiv

Standard

Liker Åste godt jeg, men var ikke så bra i dag. Kim Rune syns jeg også synger bra. Glenn er tøff som toget!

Svar med sitat
Gammel 09-11-07, 20:43   #263
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Glenn er best, genialt låtvalg.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-07, 20:44   #264
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes Bjørn Johan var god i dag - i likhet med Arken får jeg mer og mer sans for ham. Synd at Linda blir litt pregløs, for jeg tror hun har potensial. Linnea sang nesten enda surere enn hun pleier. Søt jente, og musikkstilen hennes er det ikke noe å si på, men jeg synes ikke synginga holder mål.

Gammel 09-11-07, 20:45   #265
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Linnea kan ikke synge. Ikke Marius heller. Hvorfor de får skryt, aner jeg ikke.

Gammel 09-11-07, 20:46   #266
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Huff ja, i dag var det virkelig dårlig av Linnea. Jeg satt og vred meg her i sofaen.

Glenn er flink, men han blir litt sånn "standard rocke-fyr".

Gammel 09-11-07, 20:47   #267
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Huff ja, i dag var det virkelig dårlig av Linnea. Jeg satt og vred meg her i sofaen.

I dag og.

Gammel 09-11-07, 20:48   #268
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

I dag og.

Riktig. Jeg så hva jeg skrev etterpå, men gadd ikke reformulere.

Gammel 09-11-07, 20:49   #269
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kasia, da! Åste er jo så nydelig!

Men alt i alt håper eg at Bjørn Johan vinne.

Gammel 09-11-07, 20:50   #270
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Første stemme for min del så langt i Idol. Til sistemann, Bjørn-Johan. Snakk om å nå gjennom dene berømmelige ruta. Men Åste er jo også meget dyktig. Glenn, Linda og Linnea falt helt sammen.

Gammel 09-11-07, 20:56   #271
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Riktig. Jeg så hva jeg skrev etterpå, men gadd ikke reformulere.

Latsekk.

Gammel 09-11-07, 21:14   #272
Føniks
padawan

Føniks sin avatar

Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Linda hørtes ut som en dårlig kopi av Gwen Steffani. Hun prøvde til og med å posere som Gwen. Det ble for teit synes jeg. Bjørn Johan var flink dag. Ellres likre jeg best Åste, og Kim Rune er flink.

Linnea har jeg forlengst lukket ørene for.

Gammel 09-11-07, 21:15   #273
Frantzen
Passiv

Standard

Linda startet jo med å bomme totalt på tonen! Har i utgangspunktet ikke spesielt sansen for henne, heller.

Få høre hvem dere tror går ut i dag, da!

Jeg tipper Linda.

Svar med sitat
Gammel 09-11-07, 21:17   #274
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Standard

Latsekk.

Jeg vet. Men jeg var sliten av å ha stemt hele to ganger på Bjørn Johan.

Gammel 09-11-07, 21:21   #275
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mammatuss, her.

Linda startet jo med å bomme totalt på tonen!

Ja, huff, det var pinlig. Jeg håper inderlig at Linnea ryker i dag, men er redd Linda ligger tynt an. Linnea må åpenbart ha en trofast fanskare der ute, ettersom hun ikke engang har vært blant de tre som har fått færrest stemmer. Det er helt ubegripelig!

Gammel 09-11-07, 21:40   #276
Føniks
padawan

Føniks sin avatar

Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Ja, huff, det var pinlig. Jeg håper inderlig at Linnea ryker i dag, men er redd Linda ligger tynt an. Linnea må åpenbart ha en trofast fanskare der ute, ettersom hun ikke engang har vært blant de tre som har fått færrest stemmer. Det er helt ubegripelig!

Men i dag var ihvertfall JFK enig i at hun ikke treffer tonene.

Gammel 09-11-07, 21:46   #277
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tror Timian eller Linda ryker.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-07, 21:48   #278
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Hvis Glenn ryker blir jeg paddesur.

Gammel 09-11-07, 21:49   #279
Frantzen
Passiv

Standard

Hvis Glenn ryker blir jeg paddesur.

Svar med sitat
Gammel 09-11-07, 21:51   #280
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Krydderet er fremdeles med.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:51.