Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Skilpaddas flisespikkeri

Spikketreff 15. november på Dattera til Hagen

Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter!

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-07, 14:57   #11
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spikketreff 15. november på Dattera til Hagen

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Ifølge leksikonet er det "angst for å bli kritisert av andre eller at andre skal være sure, tverre", og jeg så for meg at noen kanskje kunne være engstelige for slikt på et spikketreff (selv om jeg ikke tror det er grunn til det). Men Google tilsier at det mer generelt ser ut til å bety "angst for surhet", og siden Sitron ikke kommer, så vil jo ikke akkurat det være noe problem.

ÅÅ trodde at du var redd at folk skulle begynne å klø seg jeg da! Men dette ga jo en annen mening.

Er det ingen snille jenter der ute som har lyst å bytte mobilnr med meg og møte meg en plass? Jeg er ikke kjent i Oslo i hele tatt. Fant heller ikke adressen til Dattera til Hagen på gulesider.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:56.