Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Riktig bh-størrelse?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-07, 08:15   #28
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Riktig bh-størrelse?

Alle må nok ikke opp 2 størrelser nei, det tror jeg ikke vil være lurt å satse på som en tommelfingerregel. Jeg ble også målt i undertøysbutikk for ikke lenge siden, og jeg har en størrelse som omtrent tilsvarer det reelle målet rundt. Gikk riktignok opp en cupstørrelse, ihvertfall i akkurat den bh-en jeg kjøpte. Skulle jeg trukket fra 10-15 cm på omkrets så hadde jeg følt meg kvalt (har prøvd), og jeg skjønner ikke helt hvordan det kan være riktig? Det må da være noe i veien med bh-ene hvis de utvider seg mye? Jeg trodde man kunne kompensere for utvidelsen ved å kjøpe så den paset på ytterste hakk og senere gå inn til innerste. Har virkelig skrekken for å ha for stram bh, og for at den skal lage bulker der det ikke trenger å være noen. Jeg blir ikke fin i to størrelser mindre omkrets, og har heller ikke store nok pupper (foran eller under armene)til å fylle opp større cup enn det jeg har. Jeg har 80D (noen ganger C), og er ca. 79 cm i omkrets.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:22.