Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-07, 21:28   #421
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Etter å ha lest denne lystige utsikten, er jeg dypt fortvilet over at jeg ikke får vært med på spikketreff og få prikker i panna!

Gammel 08-11-07, 21:30   #422
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Egentlig burde vi hatt med kamera. FPTV?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-07, 21:30   #423
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Gammel 08-11-07, 21:35   #424
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Send mer penger, dere, halleluja!

Gammel 08-11-07, 21:38   #425
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Send mer penger, dere, halleluja!

Halleluja.

Eller kanskje det hadde blitt litt mer i Schaustil, og da mister vi jo bare annonsører.

Gammel 08-11-07, 21:49   #426
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har brukt nesten hele dagen til å komme meg gjennom denne tråden. At jeg ikke fattet det tidligere at, hordan er det nå igjen? Kjedelige overskrifter med mer enn 150 innlegg må leses snarest. *klask i panna til meg*

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-07, 22:02   #427
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"Litt" seint ute, men må abonnere likevel i tilfelle noe mer skjer.

Jeg rødprikker forøvrig veldig sjelden. Det er når noen tramper godt på en grense, og har vel stort sett vært ved personangrep og rasistiske holdninger. Alle rødprikker jeg har fått har vært hevnprikker.

Gammel 08-11-07, 22:08   #428
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

En annen mulighet er å bruke det som sitter øverst på kroppen, til å etterape de ulike smileyenes uttrykk. Det skal visst være mulig.

Men da ender man fort opp med slike problemer som Tinetoff er inne på i #408. (Og så får jeg alltid så vondt i kinnmusklene når jeg prøver for lenge.)

Gammel 08-11-07, 22:10   #429
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:trene på framfor spegelen:

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-07, 22:14   #430
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når folk setter seg på sine regner jeg med at det er på tide å gå hjem.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-07, 22:15   #431
Kneazle
Passiv

Standard

Jøss. 434 innlegg (jada, 435 med dette) i en tråd om prikking!? Skal si det engasjerer! God underholdning, da.

Svar med sitat
Gammel 08-11-07, 22:25   #432
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

Jøss. 434 innlegg (jada, 435 med dette) i en tråd om prikking!? Skal si det engasjerer! God underholdning, da.

De aller beste trådene er de som har enormt mange innlegg og en overskrift som det tilsynelatende ikke kan være så mye fornuftig å si om. For da vet man at det enten er mange underholdende avsporinger, eller minst et par heftige krangler, underveis.

Gammel 08-11-07, 22:29   #433
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

:finner frem popcornposen og setter meg ved siden av:

Svar med sitat
Gammel 08-11-07, 22:29   #434
Kneazle
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

De aller beste trådene er de som har enormt mange innlegg og en overskrift som det tilsynelatende ikke kan være så mye fornuftig å si om. For da vet man at det enten er mange underholdende avsporinger, eller minst et par heftige krangler, underveis.

:noterer: Mye å sette seg inn i for en FP-bruker in spe.

Svar med sitat
Gammel 09-11-07, 10:24   #435
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Når folk setter seg på sine regner jeg med at det er på tide å gå hjem.

Pffft. Når man setter seg på sin høye hest kan man jo ihvertfall ri hjem, om ikke annet. :løsningsorientert:

Gammel 09-11-07, 13:06   #436
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Jeg ser det for meg: Grupper på 4-5 personer som står og diskuterer heftig, mens ytterlige 20 stk. står rundt dem og prøver å tagge dem i panna. Noe som jo er vanskelig pga. alle pappkartongene de drar av og på hodet hele tiden, for ikke å snakke om når de rulleler på gulvet.

Ja - et sånt treff må vi ha!

Gammel 09-11-07, 16:29   #437
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så morsomt med alle de som påberoper seg raushet i denne tråden.

Nå har jeg vært borte og gjort helt andre ting i går og i dag, men prikkedebatten har dukket opp i hodet sånn innimellom andre ting jeg har drevet med.

Og det som slår meg som noe av det mest oppsiktsvekkende ved tilbakemeldingene jeg fikk, var nettopp at du reagerte så tydelig negativt på at jeg forteller at jeg setter pris på raushet og generøsitet - både hos meg selv og andre.

Snakk om å åpenbart og spontant få den berømmlige Janteloven klasket i panna!!

Kom ikke her og hovér med å inneha en positiv egenskap! Pføy!

Selv er jeg realtivt glad for å inneha opptil flere gode egenskaper - og det er ingenting å være lei seg for det, vet du, for det har du også, det!

Gammel 09-11-07, 17:31   #438
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Åh, Zoë. Svada.

Grunnen til at jeg reagerte på dine stadig tilbakevendende erklæringer om egen raushet og generøsitet, var at det var de siste ordene jeg ville brukt for å beskrive dine innlegg.

Gammel 09-11-07, 18:21   #439
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh, Zoë. Svada.

Grunnen til at jeg reagerte på dine stadig tilbakevendende erklæringer om egen raushet og generøsitet, var at det var de siste ordene jeg ville brukt for å beskrive dine innlegg.

Nei, at innleggene mine i denne tråden skulle være spesielt rause, har jeg da heller ikke hevdet (De som er snille, er ikke snille hele tiden og i alle situasjoner, de som er hissige av natur, er ikke i en permanent tilstand av sinne etc.) - så om jeg ikke skulle vise meg fra min rause siden i denne tråden ( men heller den kritiske, irriterte og lattermilde siden), så ER jeg det sånn generelt, altså. Lover.

Sist redigert av Pebbles : 09-11-07 kl 19:04.
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-07, 19:28   #440
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Nei, at innleggene mine i denne tråden skulle være spesielt rause, har jeg da heller ikke hevdet (De som er snille, er ikke snille hele tiden og i alle situasjoner, de som er hissige av natur, er ikke i en permanent tilstand av sinne etc.) - så om jeg ikke skulle vise meg fra min rause siden i denne tråden ( men heller den kritiske, irriterte og lattermilde siden), så ER jeg det sånn generelt, altså. Lover.

Men det er jo supert. Raushet er flott.

Sånn generelt pleier jeg å forholde meg til innholdet i en tråd når jeg kommenterer innholdet i en tråd, så da er det jo ikke så rart at jeg ikke oppfattet deg som spesielt raus. I denne tråden.

Svar

Emneord
klassiker, rødprikking

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:57.