|
Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter! |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Live and let live
|
![]() Sv: Ta med Macintosh-computeren
Haha, prøv å si det mens det er flere mac-eiere i rommet. Da får du samme svaret i kor fra alle.
![]() |
#2 |
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg syntes mac er kjempetungvindt. Men det har jo med at jeg er reser i Windows. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Live and let live
|
Jeg var en recer i windows jeg også, og ville ikke ha mac, men så ble det til at jeg kjøpte det likevel, og det tok ikke lange stunden før jeg var frelst. "Hva gjør jeg når jeg skal få disse bildene over i bildebehandlingsprogrammet?" Svar; Jo, du bare markere mappen og trekker den bort til ikonet til bildebehanlingsprogrammet og slipper den der. (
![]() |
#4 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tidligere var ytelse kontra pris en viktig faktor for mange når man kjøpte seg en datamaskin. Men i dag har jo dette i stor grad jevnet seg ut. Det var liksom det jeg poengterte da. Siden jeg jobber med dette. Hver dag. Hver uke. Der ute på viddene. Sist redigert av Dronningen : 07-11-07 kl 23:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Ta med Macintosh-computerenDet er greit at man har ulike behov osv. men det er umulig å argumentere for at Mac ikke har lavere brukersnitt, for det er renspikket fakta.
![]() |
|
|