|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hva mener du om president Bush? | |||
| Han er en stor mann som har gjort mye bra for landet sitt og verden forøvrig |
|
1 | 0,92% |
| Han er en god politiker, men har kanskje gjort noen feil i sin tid som sittende president |
|
1 | 0,92% |
| Han har gjort en god del feil og har bidratt til at verden er mer usikker i dag |
|
28 | 25,69% |
| Han er en stor idiot. Han driver verden mot 3. verdenskrig med sin krig mot terror |
|
79 | 72,48% |
| Jeg er ikke interessert i politikk |
|
0 | 0% |
| Annet, spesifiser i tråden |
|
0 | 0% |
| Deltakere: 109. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#42 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva mener du om president George W. Bush?Oi, trodde jeg kom til å bli buet ut av FP, men er enig med flesteparten! |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Hva mener du om president George W. Bush?
Jeg også. Men denne gangen fikk bli et unntak.
|
|
|
|
#45 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Hva mener du om president George W. Bush?Bush er en idiot av rang, og det er skummelt at han har så mye makt.
|
|
|
#46 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hva mener du om president George W. Bush?Jeg synes det er skremmende at et menneske som jeg synes virker så undermåls mentalt sett faktisk er verdens mektigste mann. Han har en dobbeltmoral i forhold til dødsstraff/abort som jeg synes er horribel - han sender unge amerikanere ut i døden i kampen mot terror. Jeg synes det er ille, jeg synes det.
|
|
|
#47 |
|
Pauset
|
Enig. Skulle tro vi hadde lært etter Hitler... |
|
|
|
|
|
#48 |
|
By the Sea
|
Sv: Hva mener du om president George W. Bush?Nå "hitla" du tråden, Jessica!
|
|
|
#49 |
|
Ustabil
|
Bare et spørsmål, hva er det du mener er dobbeltmoral i forhold til dødsstraff og abort? |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hva mener du om president George W. Bush?At han er mot abort og for krig. Antar jeg.
|
|
|
#51 |
|
Har tro på forbedring
|
Jeg synes det er dobbeltmoralsk og være mot abort og for dødsstraff. Litt toskete ordlegging bare.
|
|
|
#52 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva mener du om president George W. Bush?Det virker som om en del amerikanske holdninger og måter å tenke på, er vanskelig for oss i Europa å forstå. Bush er en slik type - som appelerer til endel amerikanere, og er totalt håpløs for oss andre... Jeg tror Mim har rett i sin analyse. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hva mener du om president George W. Bush?Ja, holdningen om at man skal støtte opp om sine ledere/stat/militære uansett, den begriper jeg ikke. Rett og slett.
|
|
|
#54 |
|
Quiet, please
|
|
|
|
#55 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hva mener du om president George W. Bush?Jeg er ikke helt enig. Bush har den største tilhengerskaren i religiøse miljøer. Sett Jesus Camp? Husker ikke akkurat hvilken gren av kristendommen de tilhørte, men det ble sagt at om alle de som var innenfor disse menighetene klarte å gå sammen om valget, så var valget avgjort i deres favør. Bush har en av lederne i samtale med seg ukentlig. Dette er snakk om smarte, ressurssterke mennesker. Jeg er så absolutt ikke redd truggerhappy hillbillyer. De religiøse, derimot, det er dem man bør frykte når det gjelder Bush og evt. etterkommere. Konservative puritanere som ønsker å sette Amerika tilbake i tid når det gjelder hva de ser på som riktig moral, etikk og generell levesett.
|
|
|
#56 |
|
Introvert textrovert
|
|
|
|
#57 |
|
sjelden
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva mener du om president George W. Bush?Bush er en guttunge med for mye makt. Skummelt ...
|
![]() |
|
|