Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva mener du om president George W. Bush?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hva mener du om president Bush?
Han er en stor mann som har gjort mye bra for landet sitt og verden forøvrig 1 0,92%
Han er en god politiker, men har kanskje gjort noen feil i sin tid som sittende president 1 0,92%
Han har gjort en god del feil og har bidratt til at verden er mer usikker i dag 28 25,69%
Han er en stor idiot. Han driver verden mot 3. verdenskrig med sin krig mot terror 79 72,48%
Jeg er ikke interessert i politikk 0 0%
Annet, spesifiser i tråden 0 0%
Deltakere: 109. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-10-07, 22:50   #41
safran
saftig

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva mener du om president George W. Bush?

Bush er en idiot. En farlig idiot.

Gammel 01-11-07, 17:24   #42
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Oi, trodde jeg kom til å bli buet ut av FP, men er enig med flesteparten!

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 17:25   #43
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Eia, her.

jeg har problemer med å kalle folk jeg ikke kjenner for idioter ...

Jeg også. Men denne gangen fikk bli et unntak.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 17:25   #44
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Oi, trodde jeg kom til å bli buet ut av FP, men er enig med flesteparten!

Buet ut av FP? For å synes at Bush er en idiot?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 18:35   #45
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Bush er en idiot av rang, og det er skummelt at han har så mye makt.

Gammel 01-11-07, 18:56   #46
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det er skremmende at et menneske som jeg synes virker så undermåls mentalt sett faktisk er verdens mektigste mann. Han har en dobbeltmoral i forhold til dødsstraff/abort som jeg synes er horribel - han sender unge amerikanere ut i døden i kampen mot terror. Jeg synes det er ille, jeg synes det.

...har han egentlig oppnådd noe som er positivt for alle amerikanere i tiden som president?...

Gammel 02-11-07, 09:43   #47
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg synes det er skremmende at et menneske som jeg synes virker så undermåls mentalt sett faktisk er verdens mektigste mann. Han har en dobbeltmoral i forhold til dødsstraff/abort som jeg synes er horribel - han sender unge amerikanere ut i døden i kampen mot terror. Jeg synes det er ille, jeg synes det.

...har han egentlig oppnådd noe som er positivt for alle amerikanere i tiden som president?...

Enig. Skulle tro vi hadde lært etter Hitler...

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-07, 10:31   #48
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå "hitla" du tråden, Jessica!

Gammel 02-11-07, 11:19   #49
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Bare et spørsmål, hva er det du mener er dobbeltmoral i forhold til dødsstraff og abort?

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 23:02   #50
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

At han er mot abort og for krig. Antar jeg.

Bush var forresten involvert i å avskaffe tredjetrimester aborter. Det er positivt.

Gammel 03-11-07, 23:53   #51
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Bare et spørsmål, hva er det du mener er dobbeltmoral i forhold til dødsstraff og abort?

Jeg synes det er dobbeltmoralsk og være mot abort og for dødsstraff. Litt toskete ordlegging bare.

Gammel 04-11-07, 18:43   #52
Anuk
Bør lage seg en tittel selv

Anuk sin avatar

Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det virker som om en del amerikanske holdninger og måter å tenke på, er vanskelig for oss i Europa å forstå. Bush er en slik type - som appelerer til endel amerikanere, og er totalt håpløs for oss andre... Jeg tror Mim har rett i sin analyse.

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-07, 18:47   #53
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, holdningen om at man skal støtte opp om sine ledere/stat/militære uansett, den begriper jeg ikke. Rett og slett.

Gammel 04-11-07, 18:52   #54
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Det er vel helst blandt de triggerhappy hillbillyene i USA han har sin største tilhengerskare, vil jeg tro? Jeg har ikke inntrykk av at de fleste oppegående, opplyste og utdannede personene i USA er særlig store Bush-tilhengere.

Det er mitt inntrykk også.

Ellers har jeg nesten ikke ord for hva jeg synes om den mannen.

Lastet ned Pink-sangen nå - nydelig. Explicit lyrics sto det på iTunes.

Gammel 04-11-07, 18:57   #55
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Jeg er ikke helt enig. Bush har den største tilhengerskaren i religiøse miljøer. Sett Jesus Camp? Husker ikke akkurat hvilken gren av kristendommen de tilhørte, men det ble sagt at om alle de som var innenfor disse menighetene klarte å gå sammen om valget, så var valget avgjort i deres favør. Bush har en av lederne i samtale med seg ukentlig. Dette er snakk om smarte, ressurssterke mennesker. Jeg er så absolutt ikke redd truggerhappy hillbillyer. De religiøse, derimot, det er dem man bør frykte når det gjelder Bush og evt. etterkommere. Konservative puritanere som ønsker å sette Amerika tilbake i tid når det gjelder hva de ser på som riktig moral, etikk og generell levesett.

Gammel 04-11-07, 19:10   #56
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

(Kilde: youtube.com)

Idiot ja.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-07, 21:59   #57
Myggstukket
sjelden

Myggstukket sin avatar

Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Bush er en guttunge med for mye makt. Skummelt ...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:26.