Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Gaveideer til barn 5-6 år

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-11-07, 08:56   #1
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gaveideer til barn 5-6 år

Det var FINT, Muskat, hva kostet det?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-07, 09:53   #2
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Det var FINT, Muskat, hva kostet det?

Det kostet ca 600 for huset og 500 for møblene. Men jeg ser de er utsolgt for møbler og får ikke inn nye før i slutten av januar.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-07, 18:30   #3
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

Det kostet ca 600 for huset og 500 for møblene. Men jeg ser de er utsolgt for møbler og får ikke inn nye før i slutten av januar.

Kanskje ikke så overaskende med de 1000 lappene de driver og deler ut...

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-08, 13:36   #4
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og nå er det snart 1 år siden jeg startet denne tråden, så nå må jeg ha 6-årsdag tips.

Kan Nintendo DS være noe, eller er de for små ennå?

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-08, 13:42   #5
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Hvor: Oslo
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Og nå er det snart 1 år siden jeg startet denne tråden, så nå må jeg ha 6-årsdag tips.

Definitivt ikke for liten, men det avhenger selvsagt av hvilke(t) spill man bruker. Vi kjøpte et spill på deling til familien i sommer og Super Mario er en hit både for storesøster på snart 6, lillesøster på 3 og mamma'n på 35

Gammel 24-10-08, 13:49   #6
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Ikkje for små nei. Snuppa på 5 år har her og syns det er supert. Jenta til søstera min som er 02 modell skal få (av foreldra) til jul, ho har ønska seg lenge.
Snuppa her får Ipod til jul. Ellers er Barbie dukker, klær og stæsj og klær på ønskelista (klær er stor stas her, er ein Name It sølv boblevest her oppe ho har forelska seg i så trur ho skal få den i tillegg. )

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:38.