Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Skilpaddas flisespikkeri

Spikketreff

Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter!

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-11-07, 22:45   #261
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spikketreff

Kan jeg få være med også? Vær så snill!

Jeg er opptatt av rettskrivning men ikke aktiv inne på spikkeforumet.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-07, 22:45   #262
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Det kan vi! De har sånne gammeldagse kjøkkenstoler /skolestoler, men de er ikke så ille. Siden det er en ukedag kan det jo hende det ikke er altfor høy musikk på Café Con Bar også?

Der har de god tomatsuppe i hvert fall.

Ja? Hvor ligger det egentlig, har de åpent på kvelden?

Wergelandsvei, tror jeg adressen blir. Og de har åpent om kvelden såvidt jeg vet. Aner dog ikke hvordan det er med alkoholservering. Jo forresten, det må de da ha. Var det ikke der Ragde drakk så mye champagne?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-07, 22:48   #263
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Var det ikke der Ragde drakk så mye champagne?

Jepp! :skål:

Gammel 02-11-07, 22:50   #264
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Og de har åpent om kvelden såvidt jeg vet. Aner dog ikke hvordan det er med alkoholservering. Jo forresten, det må de da ha. Var det ikke der Ragde drakk så mye champagne?

Trodde hun drakk et annet sted og brøt seg inn på litteraturhuset jeg?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-07, 22:55   #265
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trodde hun drakk et annet sted og brøt seg inn på litteraturhuset jeg?

Ah, sånn var historien, ja.

Gammel 02-11-07, 23:04   #266
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Teketopha spiller de til tider veldig høy musikk, i tillegg til å være et lokale med fryktelig akustikk.

Jeg entrer denne tråden etter ett glass rødvin og insisterer hardnakket på at det heter Tekehtopa!

Det hadde vært innmari moro å få være med på treff, spikker ikke spesielt ofte i tråder, men det er fordi jeg opptatt av å spikke på en artikkel. Er treffet åpent for dem som har lyst til å møte noen av sine spikkeidoler kanskje?

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-07, 23:06   #267
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Svogeren min har akkurat vært en tur på Litteraturhuset tror jeg, i alle fall samme kveld som Ragde. Det var visstnok ganske artig.

Fake it 'til you make it
Gammel 02-11-07, 23:10   #268
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Treffet er selvfølgelig åpent for alle, og i særdeleshet Schnuppa og Kaprifol!

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Svogeren min har akkurat vært en tur på Litteraturhuset tror jeg, i alle fall samme kveld som Ragde. Det var visstnok ganske artig.

He-he, jeg har nærmest personlige interesser i det huset (riktignok i embets medfør). På åpningsfesten lånte Gerd Brantenberg rødvinsglasset mitt for å ta et bilde.

Så lenge jeg slipper å vagle på barkrakker, er jeg med på det meste. (Og jeg bor dessverre ikke på Vålerenga, det har vi ikke råd til (eller jeg er for gnien, ifølge mannen)). Vi skal et stykke lenger øst.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-07, 23:11   #269
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Jeg entrer denne tråden etter ett glass rødvin og insisterer hardnakket på at det heter Tekehtopa!

Det har du sikkert helt rett i, siden apotheket aldri har blitt stavet aphoteket.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-07, 23:13   #270
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ah, er det Apotheket dere snakker om? Da er jeg med.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-07, 23:22   #271
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Standard

Det var det jeg tenkte, men jeg måtte google tekehtopa før jeg kunne poste innlegget. :dranker:

Jeg har så lyst til å treffe flere av dere, spesielt Veronal som kan være støttekontakten min siden vi bor like ved hverandre. Vi har aldri møtt hverandre, men vi må ta samme tog for å møte dere.

Fake it 'til you make it
Gammel 02-11-07, 23:28   #272
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Standard

Gammel 03-11-07, 10:14   #273
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

15. november på Wessel høres veldig hyggelig ut.

Jeg skal legge inn en søknad i heimen ettersom torsdagen vanligvis er mannens utekveld.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 12:15   #274
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Treffet er selvsagt åpent for alle som har kontakt med sin indre spikker.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 12:16   #275
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette er innlegg nummer 275 i tråden. Jeg tror det skal bli et bra treff.

Gammel 03-11-07, 12:16   #276
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Treffet er selvsagt åpent for alle som har kontakt med sin indre spikker.

Eller sin ytre.

Gammel 04-11-07, 02:20   #277
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Hva med den 15.? Er vi nok trønderspikkere? (Mulig det må bli Sokk som stiller fra heimen vår, det er tross alt hun som hører mest hjemme på spikketreff. Men om hun ikke tør blir det meg. (Sokk er uten nett for tiden, stakkars og kan ikke svare for seg, jeg har heldigvis(?) nett på jobb).

Jeg er veldigv for trøndertreff, siden jeg ikke tror jeg kommer meg til Oslo før jul, men akkurat den dagen er Teomannen ute, så kanskje helst en annen dag.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-07, 08:32   #278
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er ikke helt usansynlig at jeg kan være sosial heller. Jeg får se. (trøndertreff)

Gammel 04-11-07, 13:37   #279
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg ser absolutt poenget med gangavstand fra Oslo S, Stortinget eller Nationalteateret, både i forhold til folk utenbys fra og folk som bor utenfor sentrum og først må dra inn.

Det poenget ser ikke jeg. En ekte spikker har ingen problemer med å spikke et kart og komme seg på rett sted til rett tid.

Dattra til Hagen er ikke så verst da.

Gammel 04-11-07, 13:38   #280
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hørte at Schau skulle komme.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:41.