|
|||||||
| Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter! |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#262 |
|
Peppy!
|
Sv: Spikketreff
Der har de god tomatsuppe i hvert fall.
Wergelandsvei, tror jeg adressen blir. Og de har åpent om kvelden såvidt jeg vet. Aner dog ikke hvordan det er med alkoholservering. Jo forresten, det må de da ha. Var det ikke der Ragde drakk så mye champagne? |
|
|
|
|
|
#264 |
|
Glamorøs
|
Trodde hun drakk et annet sted og brøt seg inn på litteraturhuset jeg?
|
|
|
#265 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ah, sånn var historien, ja.
|
|
|
#266 |
|
Kjernesnill
|
Jeg entrer denne tråden etter ett glass rødvin og insisterer hardnakket på at det heter Tekehtopa!
|
|
|
#268 |
|
intro
|
Sv: SpikketreffTreffet er selvfølgelig åpent for alle, og i særdeleshet Schnuppa og Kaprifol!
He-he, jeg har nærmest personlige interesser i det huset (riktignok i embets medfør).
|
|
|
|
#271 |
|
Kjernesnill
|
Sv: SpikketreffDet var det jeg tenkte, men jeg måtte google tekehtopa før jeg kunne poste innlegget. :dranker:
|
|
|
#272 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#274 |
|
kamerat
|
Sv: SpikketreffTreffet er selvsagt åpent for alle som har kontakt med sin indre spikker.
|
|
|
#275 |
|
flisespikker
|
Sv: SpikketreffDette er innlegg nummer 275 i tråden. Jeg tror det skal bli et bra treff.
|
|
|
#277 |
|
Bedreviter
|
Jeg er veldigv for trøndertreff, siden jeg ikke tror jeg kommer meg til Oslo før jul, men akkurat den dagen er Teomannen ute, så kanskje helst en annen dag. |
|
|
|
|
|
#279 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Det poenget ser ikke jeg. En ekte spikker har ingen problemer med å spikke et kart og komme seg på rett sted til rett tid.
|
![]() |
|
|