Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Skilpaddas flisespikkeri

Spikketreff

Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter!

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-10-07, 13:37   #161
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spikketreff

Woohoo, Gaia og Monsoon kommer!

(Jeg kan også 15.)

Gammel 31-10-07, 13:37   #162
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Har du forvillet deg inn i denne tråden fordi du har planer om å gå på treff, eller følte du bare for å kommentere de stakkars gullfiskene? :vurderer å melde meg på som diskusjonsobjekt hvis Monsoon også skal:

Jaaa! Monsoon og Gaia inn i gullfiskbolla (som spikkernes glasshus også er kjent som)!

Gammel 31-10-07, 13:39   #163
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den 15.? Jeg kom plutselig på at jeg skulle noe den dagen, men det var visst på dagtid. Kanskje ser jeg Toffen der også, på behørig avstand. Litt sånn "som i en kinosal"-aktig.

Gammel 31-10-07, 13:41   #164
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Det var ikke helt den typen treff jeg hadde sett for meg. (Men klart du får være med!)

Jeg er faktisk het akkurat nå, bokstavlig talt, men det er bare fordi en eller anne ikke har klart å fikse ac'en her i bygget. Det er VARMT og dårlig luft her! :svett:

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 13:42   #165
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Jeg er faktisk het akkurat nå, bokstavlig talt, men det er bare fordi en eller anne ikke har klart å fikse ac'en her i bygget. Det er VARMT og dårlig luft her! :svett:

Som om det kan være noe galt med en ac.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 13:42   #166
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kommer zol også? :lokker:

Gammel 31-10-07, 13:42   #167
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Den 15.? Jeg kom plutselig på at jeg skulle noe den dagen, men det var visst på dagtid. Kanskje ser jeg Toffen der også, på behørig avstand. Litt sånn "som i en kinosal"-aktig.

Det tror jeg nok.

Og Gaia og Monsoon må komme seg på treff, med eller uten gullfisk!

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 13:45   #168
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Et air-contitioning anlegg, da? *prøver desperat å komme på godfot med aC igjen*

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 13:49   #169
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er enig i at ac kan bråke ganske mye, men også kan være veldig fint å ha på hotellrommet.

([/sleazy] Hjelp, jeg er ødelagt av "Ikke tenk på sex"-tråden!)

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 13:53   #170
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Et air-contitioning anlegg, da? *prøver desperat å komme på godfot med aC igjen*

Hvis du skriver airconDitioning skal jeg tilgi deg.

Gammel 31-10-07, 13:55   #171
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Er enig i at ac kan bråke ganske mye, men også kan være veldig fint å ha på hotellrommet.

([/sleazy] Hjelp, jeg er ødelagt av "Ikke tenk på sex"-tråden!)

Det var forøvrig en ganske treffende beskrivelse.

Gammel 31-10-07, 14:00   #172
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

(Jeg kan også 15.)

What?

Ettersom jeg selv er ENFJ blir jeg jo en smule bekymret over alle INTJ-personlighetene her inne. Blir det da slik at jeg må stå for hele samtalen selv? Jeg kan jo ikke det, ettersom jeg kun bruker Helt Feil Ord i følge hatordlisten her på FP.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 14:02   #173
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

What?

Ettersom jeg selv er ENFJ blir jeg jo en smule bekymret over alle INTJ-personlighetene her inne. Blir det da slik at jeg må stå for hele samtalen selv? Jeg kan jo ikke det, ettersom jeg kun bruker Helt Feil Ord i følge hatordlisten her på FP.

Neida, jeg er ENFP. Vi kan sitte og si sinnsykt seriøst, lissom.

Gammel 31-10-07, 14:02   #174
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, sånn blir det. Vi andre skal ikke si et kløyva ord, bare le hånlig hver gang du sier «seriøst». Seriøst!

Gammel 31-10-07, 14:03   #175
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Standard

Eller dere kan nevne ordene «smiley» og «tegnsetting» i samme setning og lide dere gjennom en engasjert Toffe-monolog etterpå.

Gammel 31-10-07, 14:05   #176
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Eller dere kan nevne ordene «smiley» og «tegnsetting» i samme setning og lide dere gjennom en engasjert Toffe-monolog etterpå.

Smiletegn, Toffen. Smiletegn.

Gammel 31-10-07, 14:11   #177
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Man blir jo litt smigret av slik jubling. Jeg skjønner at det er vedtatt at vi kommer.

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Monsoon - kommer du så kommer jeg. Og, som du jo allerede vet, så er jeg ekstremt ekstrovert i følge testen, og klarer sikkert å snakke når du innimellom må holde pusten.

Neida, jeg er ENFP. Vi kan sitte og si sinnsykt seriøst, lissom.

Og se der - flere ekstroverte. Sinnsykt kult, assa. Seriøst!

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 14:18   #178
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Standard

Jeg tror dette skal bli veldig bra.

Gammel 31-10-07, 15:33   #179
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror kanskje jeg kan den 15. Gidder ikke sjekke kalenderen min.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 15:36   #180
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den 15., altså? Sånn helt eh... seriøst?

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:24.