Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 4

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-10-07, 08:53   #1
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

Opprinnelig lagt inn av Eia, her.

Jeg har endelig kjøpt meg disse:

Har siklet på de lenge og er superfornøyd!

De har jeg også. Deilige å gå i, og jeg er av dem som aldri vokste ut av Doc. Martens.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv  
Gammel 02-11-07, 18:27   #2
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

De har jeg også. Deilige å gå i, og jeg er av dem som aldri vokste ut av Doc. Martens.

Bare at jeg aldri har avansert fra de klassiske bootsene. Det er kanskje på tide?

Jeg har forøvrig vært i Barcelona og handlet en bunke Sick 19-bukser både til meg selv og Sannemor, samt en nydelig svart kashmir-cardigan fra Mango.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv  
Gammel 02-11-07, 18:38   #3
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Shoppet litt.
Planleggingsdag i barnehagen , så Oliver og jeg tok en spontan tur til Sandvika Storsenter

Kjøpte bukse og genser i str. 5 år (første gang) til han på de Okaio butikken, så mye fint!!!
Sort lang singlet Gina Tricot til meg og en dødskul ACNE bukse

Og en rålekker brun Marc by MJ skinnveske og en MJ offwhite foret ulljakke
(ikke kjøpt på SS, men en vennine har vært i NY og shoppet for meg)

...og så var vi på ToysR'us...gurimalla for en gedigen lekebutikk
Ble med litt Cars hjem

Gammel 10-11-07, 19:42   #4
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Jeg har forøvrig vært i Barcelona og handlet en bunke Sick 19-bukser både til meg selv og Sannemor, samt en nydelig svart kashmir-cardigan fra Mango.

Nå har jeg endelig vært på posten og hentet de, og de var kjempefine! :lykkelig! Tusen takk for hjelpen!

Eneste er at det kreves litt jobbing å komme inn i den ene buksa, men da har jeg noe å jobbe mot

Gammel 11-11-07, 18:25   #5
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Nå har jeg endelig vært på posten og hentet de, og de var kjempefine! :lykkelig! Tusen takk for hjelpen!

Eneste er at det kreves litt jobbing å komme inn i den ene buksa, men da har jeg noe å jobbe mot

Så fint.

Min erfaring er at disse buksene vider seg en del ut. Så det er ikke sikkert du trenger å jobbe så hardt.

Xian er ikke aktiv  
Gammel 11-11-07, 18:59   #6
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Standard

Det gikk jo som det måtte gå: Da jeg var med Elinblu til Tulip og Tatamo for å hjelpe henne med å velge kjole, fant jeg en til meg selv også:

Den er kjøpt med tanke på en helt spesiell anledning: Alt tyder nå på at vi i januar endelig skal reise til Kina for å bli foreldre. Jeg tenkte dette kunne være min "overtakelseskjole". Det passer den godt til, myk som den er. God og varm er den også.

Xian er ikke aktiv  
Gammel 11-11-07, 19:42   #7
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det gikk jo som det måtte gå: Da jeg var med Elinblu til Tulip og Tatamo for å hjelpe henne med å velge kjole, fant jeg en til meg selv også:

Den er kjøpt med tanke på en helt spesiell anledning: Alt tyder nå på at vi i januar endelig skal reise til Kina for å bli foreldre. Jeg tenkte dette kunne være min "overtakelseskjole". Det passer den godt til, myk som den er. God og varm er den også.

Og nå ble lengden helt riktig også - kjempeflott!

Gammel 11-11-07, 20:08   #8
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Kjempefin kjole, og du også! Og gratulerer som snart mamma! Jeg blir så rørt av sånt!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:59.