|
|||||||
| Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter! |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#121 |
|
flisespikker
|
Sv: Hvilke ord liker du ikke?
Men det er ikke noen forskjell på den første lyden i "skinke", "gelé", "skjørt" og "sjømann", selv om de staves forskjellig. (Eller midt-lyden i "børse", som Poden ofte finner på å bruke på uventede steder, som i "Små Ainrstains".
Felles skjebne er felles trøst.
|
|
|
#122 |
|
flisespikker
|
Jeg vet ikke om jeg skal være mest glad over å ha satt meg i respekt, eller mest bekymret over tanken på at folk ikke forteller meg når jeg tar feil.
|
|
|
#123 |
|
kamerat
|
Sv: Hvilke ord liker du ikke?Jeg synes folk er veldig raske til og begeistret over å påpeke at jeg tar feil.
|
|
|
#124 |
|
Går stille i dørene
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og jeg ergrer meg grønn over at jeg var på tur ut, og derfor ikke rakk å kommentere det da jeg leste i formiddag. |
|
|
|
|
|
#126 |
|
Peppy!
|
Sv: Hvilke ord liker du ikke?Jeg innser at jeg må holde godt kjeft om jeg noen gang skulle forville meg avgårde på et FP-treff. |
|
|
|
|
|
#127 |
|
trøtt
|
Jeg liker heller ikke brystvorte. Vorter er ekle! Brystknopp er litt bedre, men høres unektelig noe snodig ut.
*fniser* Noen venner og jeg fleipet en gang med at vi konsekvent skulle ignorere at av a-endelser og bruken -en i stedet. Det ble ganske fornøyelig da den ene venninnen har et navn som slutter på a. Anita ble til Aniten.
|
|
|
#128 |
|
Bree
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() |
Sv: Hvilke ord liker du ikke?Folk som sier lissom hele tiden plager vettet ut av meg. |
|
|
|
|
|
#129 |
|
Truth is in the x-files
|
Jeg måtte slutte å tulle med "Mjøsen", mannen ble rett og slett FOR sur ...
|
|
|
#131 |
|
Fornøyd
|
Jeg tror jeg elsker deg, safran.
|
|
|
#136 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Komler ER ekkelt! |
|
|
|
|
|
#137 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvilke ord liker du ikke?Jeg synes brystknopp er et usedvanlig søtsuppeklissete ord. Jeg innbiller meg at det er Nylanders veldig kosete søte stemme som har gjort at det ordet gir meg frysninger. Da liker jeg ordet brystvorte bedre. |
|
|
|
|
|
#138 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Hvilke ord liker du ikke?
Ja, usj!
|
|
|
#139 |
|
flisespikker
|
Så sjelden som det skjer (jeg tror ikke jeg har greid det mer enn en gang eller to gjennom tidene, i alle fall), så synes jeg du kan unne oss litt begeistring.
Enig. Særlig ikke andre dyrenavn. (
|
![]() |
| Emneord |
| klassiker |
|
|