Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Fotograf i Oslo

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-10-07, 13:57   #1
Manitoba
Passiv

Standard

Sv: Fotograf i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Honeybunny, her.

http://www.evarose.no/

Hun er kjempe trivelig og tar flotte bilder. Hun tar tradisjonelle bilder hvis du ønsker det, men hun er veldig dyktig på litt spennede bilder.

Vi tok familiebilder, portrettbilder, mor/barn, fra/barn, og kjærestebilder. + at vi fikk rettighetene. Vi er bare fornøyd med alle sammen.

Flotte bilder, men ble litt satt ut av de fødselsbildene hun hadde under gravid. Sterke.

Sist redigert av Manitoba : 25-10-07 kl 18:45. Årsak: Faktafeil
  Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 17:57   #2
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaskis, her.

Flotte bilder, men ble litt satt ut av de fødselsbildene hun hadde under portrett. Sterke.

Hmm, jeg ser ikke noen fødselsbilder.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 18:01   #3
tutta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Hmm, jeg ser ikke noen fødselsbilder.

De ligger under gravid-bildene. Er de to siste bildene.

Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 18:04   #4
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Der, ja! Flotte bilder, det første minner meg litt om ett som har blitt lagt ut her på FP. Veldig rørende bilder, synes jeg.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 21:06   #5
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Jeg vil absolutt anbefale tonjefotograf.no. Vi brukte henne til å ta babybilder av mellomste, og jeg reiser tilbake til Oslo kun for å ta bilder av minstemann hos henne.

Gammel 25-10-07, 23:23   #6
tutta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Jeg vil absolutt anbefale tonjefotograf.no. Vi brukte henne til å ta babybilder av mellomste, og jeg reiser tilbake til Oslo kun for å ta bilder av minstemann hos henne.

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Vi har brukt både Tonje Fotograf (på junior) og Eva Rose (på oss selv) og er veldig fornøyde med begge to. Det kjekke hos Eva Rose er at du får rettighetene på bildene. Avhenger altså litt av hva du tenker deg av forstørrelser etc.

Sannemor: oj,da må dere være fornøyde ja.

apan: Kjempe pluss at man beholder alle rettighetene på bildene selv ja. Vet ikke hvor mange bilder vi skal forstørre enda.

Fantastiske bilder både hos Eva Rose og Tonje fotograf. Holder en liten knapp på Eva Rose pga rettighetene til bildene.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:22.