Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hundespørsmål

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-07, 21:21   #11
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hundespørsmål

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Jøss, så spennende, visste ikke du får tak i slike i Norge. Da driver dere vel aktivt med jakt/spor?

Nei, i så fall ville jeg ventet til hun slutter å bjeffe. Du kan jukse litt ved å gå fra henne når hun f.eks. får et gnagebein i buret, da er hun sikkert stille noen minutter, og du kan gå ut og komme inn uten at det er krise. Etter hvert blir avstandene lenger og til slutt trenger hun ikke bein lenger heller, og det erstattes bare med klapping.

Det var gode råd, tusen takk!

Det fins ca 50 slike hunder i Norge. Utrolig flaks at det er 2 tisper hos en veldig flink oppdretter like ved her jeg bor. Dette er andre kullet han har på hundene sine. De dro til Tyskland for å parre tispa denne gangen, det er ganske vanlig hund i Tyskland og Østerrike. Jaktegenskapene er tatt veldig godt vare på, og ja - vi skal drive aktiv med jakt og spor! Min kjære jakter mye, jeg jakter litt veldig glad i skog og mark begge to. Vi har begge tenkt å gå ettersøk med henne og trene henne godt på spor. Vi har faktisk allerede begynt.

Her er en link: http://www.dachsbracke.no/

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:18.