Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvordan pynter du til jul?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-07, 14:06   #12
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan pynter du til jul?

Jeg har en svigermor som er ekstremt flink på håndarbeid. Juletreet mitt pyntes kun med pynt laget av henne, glitter, lys og stjerne i toppen av treet. Julepynten kom som resultat av at hun laget tre ting til meg for mange år siden. Pynten er helt nydelig og jeg sa i forbifarten at jeg gjerne skulle pyntet et helt tre med den pynten. To uker før neste jul fikk jeg en hel eske med nydelig, hjemmelaget pynt. Når Snupp begynner sin egenproduksjon så skal det selvfølgelig på treet. Ellers har svigermor sydd to juleduker til meg, som jeg bruker, og hun har laget kalender til Snupp. Alt julestashet mitt kommer for øvrig fra svigermor, som pynter til trengsel. Jeg er veldig lite pyntete av meg, og bruker de tingene jeg liker. Resten får lov til å ligge i esken. Resultatet er at jeg får mer av de tingene hun ser blir brukt, da hun helst hadde sett at jeg hadde dekket alle flater med juleting.

Jeg har ikke julegardiner, men kommer til å henge lys i vinduene, og i år vurderer jeg også å henge lys ute. Pynten kommer opp lille julaften og er nede før nyttår. Hjemme hos mine foreldre har vi alltid pyntet treet sammen, mannen er vant til at det pyntes etter barna har lagt seg, og at man kommer ned til pyntet hus på julaften. Han syns at det var veldig flott, så jeg vurderer å innføre dette i år, siden Snupp uansett legger seg relativt tidlig.

Jeg har planer om å lage pepperkakehus, men planer er til for å endres.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:06.