|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bree
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan pynter du til jul?Jeg kjøpte en advensstake til å ha i vinduet til 700 kr i fjor. Mannen min holdt på å besvime |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan pynter du til jul?Den var flott Ekkir. Min kjære holdt også på å gå i frø da jeg kom hjem med adventstaken til Georg Jensen. Tror den kostet 8-900 kr. Men han synes den er knall fin da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bree
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan pynter du til jul?
Min mann var faktisk med da vi kjøpte den. Jeg ba han vente utenfor |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Energisk
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() |
Den har jeg også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Peppy!
|
Nå er vel denslags stæsj noe man gjerne bruker i århundrer, så da er det vel å forsvare, er det ikke? Jeg synes det er greit jeg, å heller kjøpe noe man synes er skikkelig fint, så slipper man å kjøpe nytt om noen år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
![]() Sv: Hvordan pynter du til jul?Jeg pynter bare med hvitt, brunt og gull. Mye hvitt. Sånn som små engelvinger, juletrær i hvit filt og hvite papirstjerner.
![]() |
#11 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Hvordan pynter du til jul?Her er det også more is more. En salig blanding av hjemmelaget, "etnisk", religiøst, osv. Alle slags farger og former.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan pynter du til jul?Jeg ELSKER julen.Og pynter MYE,
![]() |
|
|