|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
seru
|
Oppskrifter med pærer?Jeg har plutselig et lass med modne pærer, og aner ikke hvordan jeg skal få brukt alle før de blir for gamle.... Er interessert i det meste bortsett fra hermetisering...
|
|
|
|
#2 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Oppskrifter med pærer?Åh, sånn smuldrekake med pærer er kjempegodt, skal se om jeg finner oppskriften. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
thirtysomething
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Oppskrifter med pærer?Halve pærer legges med "bulken" opp på et fat. Legg en plate After Eight på toppen (kan festes med tannpirker uten smak) og varmes i micro/stekeovn til sjokoladen er smeltet. Mmm. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Oppskrifter med pærer?Hun som har tv-kjøkkenet på frokost-tv, på NRK, hadde pæreterte på menyen før helgen. Skal prøve å finne oppskriften. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Oppskrifter med pærer?Pæreterte |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Epikur
|
Sv: Oppskrifter med pærer?Min bestemor hermetiserte pærer, og HIMMEL, det var godt som søndagsdessert!
|
|
|
#8 |
|
Epikur
|
Sv: Oppskrifter med pærer?Du kan også lage portvins- eller rødvinspærer, nydelig dessert og veldig godt sammen med reinsdyrstek og annet vilt, som dessert eller som tilbehør til ost som st. agur, rocquefort eller lignende. Fine julegaver også, et pent glass med hermetiserte rødvinspærer.
|
![]() |
|
|