Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

En liten tanke sunnere pannekaker

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-07, 02:10   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En liten tanke sunnere pannekaker

Opprinnelig lagt inn av Jinx, her.

4-åring som ikke liker pannekaker. Hva har du gjort???

Ikke noe, jeg forstår ingenting men er egentlig ganske glad for det hehe. Hun liker ikke vanlig barnevennlig mat som fiskeboller, kjøttkaker, pannekaker osv. Men hun ELSKER tapas, hele marinerte hvitløksbåter, rømme og dipper, fetaost, oliven og lignende. Ungen kan sitte og proppe i seg på hele marinerte båter med hvitløk og fetaost. Hun er gal.

Nå er verken jeg eller mannen begeistret for pannekaker heller, så det lages sjelden. Er godt med fleskepannekaker i ny og ne, men jeg gidder aldri å lage det siden jeg ikke føler det er middag (suppe er helt unaturlig til, føler jeg) og mannen blir sur.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:53.