Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Teit luksusproblem ang. barneklær ...

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-10-07, 18:47   #11
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Teit luksusproblem ang. barneklær ...

Måtte fundere litt på dette, og kom så fram til hva jeg ville forventet ut fra hvordan jeg opptrer selv.

1. Ville ikke lånt bort en strømpebukse eller annet plagg vi var spesielt redd for.
  2. Å si "dere trenger ikke vaske den" er for meg bare sånn høflighetsfrase. Jeg hadde garantert vasket noe før jeg leverte det tilbake. Her var det vel egentlig snakk om "dere får ikke lov til å vaske den, fordi jeg er redd for at den skal bli ødelagt", og siden dette er ganske uvanlig, så er det ikke rart at de ikke forstod akkurat det.
  3. Strømpebukser vasker vi som regel på 40 eller 60 grader med andre klær i samme fargesjanger.
  4. Har man ikke peiling på merkeklær så tenker man kanskje heller ikke over å behandle det på en spesiell måte, så fremt det ikke er farget kontra kulørt.
  5. En veldig fin strømpebukse hadde jeg nok bedt om å erstatte. Siden jeg antar meg i stand til å vurdere om en strømpebukse er fin eller ikke. Hadde syntes det var leit å levere i fra meg noe misfarget. Men jeg kan forstå at for noen er liksom ei strømpebukse ei strømpebukse, og at de kanskje ikke har tenkt nevneverdig over det.
Så i dette tilfellet hadde jeg nok syntes det var irriterende, men tatt det på min egen kappe, og lært til neste gang.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:41.