|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
kamerat
|
![]() Sv: Introvert vs. ekstrovert og toleranse ovenfor andreJeg tror det kanskje er lettere for introverter å se fordelene ved ekstroverter enn det er for ekstroverter å se fordelene ved introverter. Derfor er det mange introverter som synes det er fint med ekstroverter, samtidig som de selv krever retten til å være introverte, mens mange ekstroverter bare synes alle burde være ekstroverte. Grovt generaliserende.
![]() |
#2 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Introvert vs. ekstrovert og toleranse ovenfor andre
De er kjekke å ha på fest ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Absolute Beginner
|
Ja, jeg tror også det er litt slik. Jeg er sjeleglad ikke alle er som meg (introvert). Da ville verden blitt et kjedelig sted. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
flisespikker
|
![]() Sv: Introvert vs. ekstrovert og toleranse ovenfor andreJeg er veldig glad i de ekstroverte vennene mine, og kan veldig godt se verdien av å være sosial og ta initiativ og være utadvendt og dele av seg selv. Så jeg synes ikke det er vanskelig å "tolerere" at de er slik (selv om det naturligvis kan bli slitsomt i store doser
![]() |
#5 |
Passiv
|
Det tror nok jeg også. |
![]() |
![]() |
|
|