Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff fra "flere tester" - hvilken gruppe er størst?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvilken type er du?
ENFP 10 5,21%
INFP 6 3,13%
ENFJ 27 14,06%
ENTP 11 5,73%
INTP 4 2,08%
ENTJ 12 6,25%
INTJ 23 11,98%
ESTJ 8 4,17%
ISTJ 6 3,13%
ESFJ 22 11,46%
ISFJ 23 11,98%
ESTP 3 1,56%
ISTP 0 0%
ESFP 8 4,17%
ISFP 1 0,52%
INFJ 28 14,58%
Deltakere: 192. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-07, 14:14   #1
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff fra "flere tester" - hvilken gruppe er størst?

Jeg ble INTJ. Men jeg mistenker at det ikke er rett timing å ta en slik test fire dager før termin. (Mine introverte tendens er nok forsterket nå).

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 14:37   #2
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men jeg husker bestemt at du har kommet ut som INTJ i ikke-gravid tilstand før også, MinaX, så det er ikke sikkert du slipper unna.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 14:49   #3
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Men jeg husker bestemt at du har kommet ut som INTJ i ikke-gravid tilstand før også, MinaX, så det er ikke sikkert du slipper unna.

Hvis man til og med blir INTJ med kroppen stappfull av gravidehormoner, tviler jeg på at man ender opp som warm-and-fuzzy sånn til vanlig.

Gammel 15-10-07, 14:55   #4
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Hvis man til og med blir INTJ med kroppen stappfull av gravidehormoner, tviler jeg på at man ender opp som warm-and-fuzzy sånn til vanlig.

Kaller du meg cold-and-spiky?

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 15:02   #5
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kaller du meg cold-and-spiky?

For å sitere infj.org:

Sitat:

This is a theory devised by some INFJs on the "warm fuzzy teddybear" feel that surrounds some of the introverted intuitives. This is how others see the INs:

INFJ - cold on outside, warm and fuzzy on the inside
INFP - warm and fuzzy inside and out
INTP - warm on the outside, hard as a rock inside
INTJ - cold and hard inside and out

og siden INFJ-er er notorisk (borderline patologisk) konfliktsky, avslutter de med

Sitat:

It's worth mentioning since these observations seem to carry merit, but of course you have to remember that this theory doesn't necessarily apply to all or even most INs.

Gammel 15-10-07, 14:57   #6
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å ja, husket ikke det jeg. Husket bare at jeg var I(ntrovert), ikke de andre bokstavene. Det er vel forsåvidt positivt at jeg ikke har forvandlet personlighet helt fullstendig sånn på tampen.

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Nei, det spørs vel.

Gammel 14-12-07, 19:10   #7
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Jeg ble INTJ. Men jeg mistenker at det ikke er rett timing å ta en slik test fire dager før termin. (Mine introverte tendens er nok forsterket nå).

Jeg fikk lyst til å ta denne testen en gang til i ikke-gravid tilstand, og jeg er selvsagt INTJ fortsatt. Men litt mindre "expressed" introvert enn som gravid.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:31.