Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Det er ikke billig å shoppe til unge i bhg.

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-10-07, 23:55   #7
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Det er ikke billig å shoppe til unge i bhg.

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Jeg ser du bor i Vestfold. Jeg vil tro klimaet er et ganske annet der sammenlignet med mange andre steder i landet. Sånt blir sjølsagt avgjørende når man velger yttertøy. For eksempel har jeg sett folk på vestlandet framheve betydningen av vanntette dresser, mens det ikke er så viktig at det er varmeste sort. Folk som bor på indre østland er gjern mer opptatt av at dressen skal være skikkelig varm. At den er den aller tetteste er ikke så viktig for dem.

Her kan det komme ned mot -15 ja.. ikke hele vinteren men deler av den.

Det blåser også mye da vi bor ved kysten og da blir det fort mye kaldere enn gradestokken viser.

Noen ganger er det mildt og slapsete andre ganger er det svinkaldt, samt at vi ikke oppholder oss her hele året dager hos hos familie på innlandet hvor det fort kryper under .-20
Så jo, vi velger klær som kan brukes i kaldt og vått vær, så kler vi barna etter været under dressen.

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:09.