Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

NY NY uendelig shoppingtråd ...

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-10-07, 15:41   #841
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Sannemor :

(fiiine ting)

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 09-10-07, 16:03   #842
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

MÅTTE bare bestille denne til Hannah

Og disse:

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 09-10-07, 17:58   #843
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Kjøpt denne blusen i hvit

Viser et bilde bakfra.det er nydelige broderier på albuene og små mansjettknapper

Og denne hvite toppen i bomull

Samt en aldeles nydelig jake, må ta bilde
(ikke OM)

Gammel 09-10-07, 19:00   #844
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sannemor: Utrolig mye lekkert til huset!! Kan tenke meg at det blir drit-stilig!!

Gammel 09-10-07, 19:11   #845
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Bestilt på salg på www.barnegarderoben.no (tilbud!!) :

Denne til lillegutt

Denne som julegave:

Dette til ei jeg vet får gutt samtidig som meg

Denne i julegave:

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 09-10-07, 19:52   #846
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Utrolig mye fint, Sannemor, Guniss og Angelique!

I går var det Columbus Day, mannen hadde fri og det var salg på Macy's:

Enda en cordbukse

Gammel 09-10-07, 19:56   #847
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

I dag har jeg brukt alt for mye penger.

1400 kr på Nøstebarn
1400 kr i en interiør butikk
3300 kr på Cornelias Hus
3500 kr Ikea
400 kr på Black Design
600 kr på Princess

Nå synes jeg det er på tiden at du røper oppskriften på hvordan du skaffer alle disse pengene .

Nooria er ikke aktiv  
Gammel 09-10-07, 20:04   #848
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Det er Sicko 19, ja. Utrolig deilig passform. Den er kjøpt på en butikk som heter Pull & Bear. Jeg vet ikke om det er en kjede, men det kunne se sånn ut. De hadde masse fine klær der.

Det er en kjede, og de har butikk i Barcelona, ser jeg nå.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv  
Gammel 09-10-07, 20:36   #849
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har bestilt dette til Mathias fra krokofanten:

Fant ut det var på tide med litt ulltøy

Gammel 09-10-07, 20:55   #850
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Nå synes jeg det er på tiden at du røper oppskriften på hvordan du skaffer alle disse pengene .

Skippergata, min venn!

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Det er en kjede, og de har butikk i Barcelona, ser jeg nå.

Du kan vel ikke kjøpe med flere til meg?!

Gammel 09-10-07, 21:47   #851
Tik
Trønder

Tik sin avatar

Tik er populærTik er populærTik er populærTik er populær
Standard

Sist redigert av Tik : 10-10-07 kl 20:00.
Tik er ikke aktiv  
Gammel 09-10-07, 22:20   #852
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skippergata, min venn!

www.corneliashorehus.no lissom?

:hahaha:

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 09-10-07, 23:25   #853
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Gammel 09-10-07, 23:59   #854
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Gammel 10-10-07, 15:19   #855
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Og så kjøpte jeg denne kjolen/tunikaen fra Odd Molly som jeg tenkte å bruke i navnefesten. Den er så mye finere IRL, i dyp midnightblue

Jeg prøvde denne i den avbildede farven for noen uker siden, og syntes den var helt fantastisk. Jeg har lest mye om den blå her i tråden, men tenkt at den kan jo ikke være like fin som den grå (blått er dessuten ikke helt meg). Men i dag så jeg den i blått på Fine ting i Byporten. Aldeles nydelig, og enda finere enn den grå. De hadde én igjen i str 1, og jeg vurderer virkelig å stikke innom etter jobb. Jeg kjenner alskens idiotiske argumenter trenge seg på. Som "jeg har jo allerede spart masse penger på at jeg ikke var like begeistret for høstens OM-kolleksjon som de jeg har sett tidligere" og så videre.

Men foreløpig har jeg altså besinnet meg (for den er dyr, og jeg har handlet mye i det siste). Helt tomhendt kom jeg dog ikke ut av butikken; jeg kjøpte en nydelig langermet t-skjorte i tynn bomull fra Mads Nørgaard.

Xian er ikke aktiv  
Gammel 10-10-07, 15:22   #856
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Har bestilt denne:

og sort bag til OTH:

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 10-10-07, 15:25   #857
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Jeg prøvde denne i den avbildede farven for noen uker siden, og syntes den var helt fantastisk. Jeg har lest mye om den blå her i tråden, men tenkt at den kan jo ikke være like fin som den grå (blått er dessuten ikke helt meg). Men i dag så jeg den i blått på Fine ting i Byporten. Aldeles nydelig, og enda finere enn den grå. De hadde én igjen i str 1, og jeg vurderer virkelig å stikke innom etter jobb. Jeg kjenner alskens idiotiske argumenter trenge seg på. Som "jeg har jo allerede spart masse penger på at jeg ikke var like begeistret for høstens OM-kolleksjon som de jeg har sett tidligere" og så videre.

Men foreløpig har jeg altså besinnet meg (for den er dyr, og jeg har handlet mye i det siste). Helt tomhendt kom jeg dog ikke ut av butikken; jeg kjøpte en nydelig langermet t-skjorte i tynn bomull fra Mads Nørgaard.

Jeg kal også innom Fine Ting på Byporten tter jobb i dag
Hente en bluse

Kanskje vi løper på hverandre

Gammel 10-10-07, 15:25   #858
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Standard

Du kan vel ikke kjøpe med flere til meg?!

Selvsagt! Bare send meg en liste. Jeg er egentlig ikke så glad i spanske merker (i hvert fall ikke Zara og Mango), og Camper-sko har jeg i grunnen nok av [1]. Så jeg hadde sett for meg en nærmest shoppingfri barcelonatur, og får sikkert god plass i bagasjen. (Særlig. )

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

[1] Jeg kan nesten ikke tro at jeg faktisk skrev det.

Xian er ikke aktiv  
Gammel 10-10-07, 15:29   #859
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Jeg kal også innom Fine Ting på Byporten tter jobb i dag
Hente en bluse

Kanskje vi løper på hverandre

Hehe. Har du sett den lilla broderte kjole/tunikaen de har? Håndbrodert, faktisk. Enda godt jeg ikke liker lilla...

Flott med en ny butikk som selger OM-tøy her i byen! (Jeg har i hvert fall ikke lagt merke til den før.) Både Rosie & Friends og Gizmo er lagt ned.

Xian er ikke aktiv  
Gammel 10-10-07, 15:39   #860
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Hehe. Har du sett den lilla broderte kjole/tunikaen de har? Håndbrodert, faktisk. Enda godt jeg ikke liker lilla...

Flott med en ny butikk som selger OM-tøy her i byen! (Jeg har i hvert fall ikke lagt merke til den før.) Både Rosie & Friends og Gizmo er lagt ned.

Jeg har denne, fantastisk nydelig

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:52.