Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Jordmødre

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-07, 11:47   #901
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jordmødre

Opprinnelig lagt inn av Ms.Lee, her.

Jeg likte veldig godt hun studenten. Hun var utrolig søt, syns jeg.

Helt enig, hun hadde vært jordmoren for meg

emm er ikke aktiv  
Gammel 04-10-07, 12:12   #902
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nå har jeg også sett siste episoden, jeg blir så rørt...De trillingene var jo nydelige. Moren der virket råtøff

Gammel 04-10-07, 13:36   #903
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg liker hun til venstre.

Hun nordlendingen nederst til venstre? Hun er i alle fall min favoritt. Syns det er synd at vi ikke har sett mer til henne.

Gammel 04-10-07, 13:46   #904
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Hun nordlendingen nederst til venstre?

Nei, jeg mente hun over. Har ikke fått med meg alle episodene, da, det er mulig det var hun som kom med disse pyse-uttalelsene. Nordlendingen tror jeg ikke jeg har sett.

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 04-10-07, 13:52   #905
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hun som holder babyen kom med de såkalte pyseuttalelsene. Jeg syns hun nordlendingen virker så rolig og laid back. Jeg får litt fnatt av de som står og maser under fødselen; press nå, kom igjen, bla bla bla. Hold kjeft!

Gammel 04-10-07, 14:43   #906
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Serien går midt i legginga for oss, men det finnes da altså på nett :fossil ganger ørti:.

Gammel 04-10-07, 15:00   #907
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har også sett siste episode nå. Jeg fødte jo med ks sist og fikk noen "flashbacks", men hadde jo ikke 3 små i magen da.

Har dere sett snuttene om Helene og Atle som fødte på nett? Siste episode hvor de reiser hjem, så klarer de å låse nøklene til bilen inne i bilen, med babyen der inne. Stakkar! Fikk vondt av dem samtidig som jeg måtte le. Tenk så forferdelig for to nybakte foreldre å oppleve det. Men jammen hadde hun er fin fødsel!

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 04-10-07, 15:07   #908
Marge
Bør lage seg en tittel selv

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Jeg likte også godt nordlendingen, og også hun som står bak henne til venstre. Og jordmorstudenten virket veldig sympatisk.

Marge er ikke aktiv  
Gammel 04-10-07, 15:11   #909
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Har dere sett snuttene om Helene og Atle som fødte på nett? Siste episode hvor de reiser hjem, så klarer de å låse nøklene til bilen inne i bilen, med babyen der inne. Stakkar! Fikk vondt av dem samtidig som jeg måtte le. Tenk så forferdelig for to nybakte foreldre å oppleve det. Men jammen hadde hun er fin fødsel!

Jeg så det nå, jeg måtte bare le....Men hadde det vært mannen min hadde jeg aldri tilgitt han.....En nyfødt baby i en innelåst bil, mareritt.....

Gammel 04-10-07, 15:45   #910
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har jeg sett 2 episoder i strekk, og jammen ser det ikke ut som om jeg har pådratt meg en liten forkjølelse i løpet av den siste timen. Tett i nesen, tung i hodet, snørr ...

Jaja. Drammen by som bosted har ihvertfall steget på listen min, takket være denne serien. Fra nå av blir det vel Drammen hvor man må søke fødeplass i uke 6. Flott serie, jeg vil tro den enkelt kan selges til resten av Skandinavia.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv  
Gammel 04-10-07, 15:47   #911
Pelen

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Nå har jeg sett 2 episoder i strekk, og jammen ser det ikke ut som om jeg har pådratt meg en liten forkjølelse i løpet av den siste timen. Tett i nesen, tung i hodet, snørr ...

God bedring!

Jeg tror også at den enkelt burde kunne selges til andre skandinaviske land.

Pelen er ikke aktiv  
Gammel 04-10-07, 15:53   #912
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Nå har jeg sett nettfødselen, har fått en aldri så liten snue jeg også.

Benzo er ikke aktiv  
Gammel 04-10-07, 15:58   #913
Pelen

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har sendt mail til programansvarlig dokumentar i SVT om at de bør kjøpe inn programmet (de har kanskje allerede fått tilbud, men de bør få informasjon om at den eksisterer hvis de ikke vet det).

Pelen er ikke aktiv  
Gammel 04-10-07, 16:06   #914
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ms.Lee, her.

Jeg likte veldig godt hun studenten. Hun var utrolig søt, syns jeg.

Jeg og. Hun er med i en av fødselsbilde-seriene i et av Gravid-bladene du får på torsdag.

Gammel 04-10-07, 16:11   #915
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

God bedring!

Mye bedre allerede, takk.

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg har sendt mail til programansvarlig dokumentar i SVT om at de bør kjøpe inn programmet (de har kanskje allerede fått tilbud, men de bør få informasjon om at den eksisterer hvis de ikke vet det).

Oi, det var proaktivt av deg. Svenskene vil nok takke deg ..

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv  
Gammel 04-10-07, 16:27   #916
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå må jeg jo se siste episode på nett jeg og! Dere frister sånn
Skal se den i kveld, kanskje

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 04-10-07, 16:35   #917
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg prøve å se siste episoden på nett i går kveld, men fikk bare lyden og veldig tregt bilde, som ofte sto helt stille. Måtte bare gi opp. Så i kveld håper jeg at jeg får se siste episode. Veldig flott serie. Jeg er imponert over hvor rolig trillingmamman virket i det nest siste programmet.

Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 04-10-07, 19:23   #918
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Såg siste episode i går kveld når eg eigentleg skulle vore i seng...!

Såg på Helene og Atle no. Stakkars. Dei var fortvila ja, men eg måtte le litt

Gammel 04-10-07, 21:55   #919
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har visst nett-TV klappa sammen fullstendig. Jeg får ikke sett gårsdagens episode.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 04-10-07, 22:11   #920
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Nå har visst nett-TV klappa sammen fullstendig. Jeg får ikke sett gårsdagens episode.

Jeg så episoden ganske akkurat, men på sluttet gikk det helt hakkete, men måtte bare se slutten. Får ta det opp når det går til onsdagen, sånn at jeg får sett det ordentlig. De trillingene var jo bare helt fantastisk å se. Hvordan i alle dager klarer noen å ta seg av en sånn "bunch" unger som er helt nyfødt alle sammen, er for meg helt uforståelig.

Elisabet er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:59.