Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva gjør du på FP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hva bruker du FP til?
Hovedsakelig for å diskutere, men det hender jo at jeg lurer på noe babygreier 12 7,45%
For å diskutere alt mellom himmel og jord 53 32,92%
Å diskutere. Er lei babysnakk og på FP er det mange bra diskusjoner som ikke handler om barn 10 6,21%
Jeg er her for å diskutere barn og utstyr, det er jo et foreldreforum 2 1,24%
Jeg er avhengig av nettfora, og vet ikke helt hva min misjon er 8 4,97%
Jeg diltet bare etter da FP ble startet for litt over ett år siden 4 2,48%
Holde kontakt med venner, joine inn i de artige diskusjonene og få svar på barnerelaterte ting 20 12,42%
Jeg er her hovedsakelig for å lese, plukker opp mange bra tips om barn og annet på den måten 33 20,50%
Nei si det, hva gjør jeg her tro, prøver å få tiden til å gå 5 3,11%
Jeg har et krøsjh på DM 5 3,11%
Annet, spesifiser i tråd 5 3,11%
Vil se resultatet, kan brukes av alle utenom Tinetoff, hun må klikke på "se resultatene" 4 2,48%
Deltakere: 161. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-09-07, 20:16   #61
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva gjør du på FP?

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Og her er vel terskelen høyere for å legge ut om egne bæsjeproblemer også? "Jeg har noen byller på rompa, her er bildet". "Det er ikke byller, det er edderkoppegg". "Det er byller, edderkoppeggbyller er bare en urban legend". "På norsk heter det vandrehistorier. Jaja mennsann." "Øyh! Pass deg før pandaen kommer og setter seg på deg!" osv.

Herlig!

Gammel 23-09-07, 21:07   #62
TGM
drømmende

TGM sin avatar

TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg diltet etter de andre, men har etterhvert fått et krøsj på DM jeg også.
Hun har faktisk klart å få meg til å se ting på andre måter selv når jeg har vært helt låst i mine tanker.

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 22:23   #63
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er her selvsagt fordi jeg har et krøsjh på DM.

Gammel 23-09-07, 22:40   #64
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alle på FP tenker på hotte menn når de fantaserer
bortsett fra DM
hun ser på seg selv når hun masturberer.

Gammel 23-09-07, 22:45   #65
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Alle på FP tenker på hotte menn når de fantaserer
bortsett fra DM
hun ser på seg selv når hun masturberer.

Æsj, hva hadde nå sex med dette å gjøre.

Gammel 23-09-07, 22:48   #66
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Æsj? ÆSJ? Gærning.

Gammel 23-09-07, 22:56   #67
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Jeg bare driver dank.

Jeg er avhengig av nettfora, og vet ikke helt hva min misjon er.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 09:56   #68
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg stemte nummer én, men svaret er vel nærmere fordi jeg syns det er stas med diskusjoner hvor de fleste innleggene er gode, hvor avsporingene er festlige og hvor brukerne har såpass med selvjustis at det faktisk er helt unødvendig å slette eller moderere innlegg.

Jeg digger faktisk det at man må stå for det man har sagt, fordi det blir stående (med mindre man sletter det selv). Og det er jo mye mindre drittslenging her inne enn på forum hvor moderatorene løper rundt og sletter med henvisning til forumreglene.

Kort og godt – jeg bruker tid her inne fordi jeg trives.

Og så er DM veldig søt, da.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 16:10   #69
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Jeg er her hovedsakelig for å lese, plukker opp mange bra tips om barn og annet på den måten

Gidder ikke å skrive så ofte. *lat* Dessuten er som oftest det meste sagt i tråder innen jeg finner dem. Har sjeldent sett vitsen med å signere.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 16:15   #70
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Skriver ikke så mye, jeg heller. Leser mest og snapper opp gode tips

Gammel 03-10-07, 14:07   #71
Tante Sofie
Bladibladiblaah!

Tante Sofie sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Prøver å gjenopprette forfallet i samfunnet!

Gammel 03-10-07, 14:10   #72
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tante Sofie, her.

Prøver å gjenopprette forfallet i samfunnet!

Har forfallet blitt ødelagt?

Gammel 03-10-07, 14:20   #73
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg skvetter forresten til hver gang jeg ser denne tråden på Uleste innlegg. "Hei, du! Hva har du her å gjøre?"

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 21:53   #74
Tante Sofie
Bladibladiblaah!

Tante Sofie sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Ja, men det vert verre! Snart!! Det er nemlig ikkje alle som forstår kor gale det er at galskap vert naturleg... det galne må verte gale igjen!

Gammel 03-10-07, 22:13   #75
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Stemte annet. Jeg er her for å snylte kunnskap

Liker å lese godt formulerte innlegg som kan få meg til å endre syn/tenke anderledes på ting. Mange kloke damer og herrer her på FP.

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 17:19   #76
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

For å diskutere alt mellom himmel og jord.
FP er ett fint sted å være.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 17:29   #77
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg skvetter forresten til hver gang jeg ser denne tråden på Uleste innlegg. "Hei, du! Hva har du her å gjøre?"

:innrømmer alt:
Akkurat nå sitter jeg her og soser bort tid på jobbens bekostning.

Gammel 04-10-07, 17:44   #78
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du er ikke helt alene om det.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 23:00   #79
Kine
_Kine på nybaktmamma

Kine sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Akershus
Kine er litt kulKine er litt kul
Standard

Er her for å holde følge med bekjente
Kjente som ikke lenger er på nm osv, og for å bli kjent med flere & ikke minst nye folk

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:01.