Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Gjettekonkurranse!

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-06, 21:11   #21
Cascaye
Miss Distriktsnorge
 
Cascaye sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.165
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gjettekonkurranse!

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Snakk om bortkastet tid. Du venter selvfølgelig til alt har falt ned også raker du det sammen da

Eller lar være å rake det sammen.. men jeg vet ikke helt hva som skjer ifht mose og gress og om det bare blir gjødsel eller hva. Du får sikkert svar på www.hagegal.no


Hagegal???

Der har du meg....

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 21:51   #22
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gjettekonkurranse!

Opprinnelig lagt inn av Cascaye, her.

Hagegal???

Der har du meg....

Pschhhh.. Jeg har ikke engang hage - men er til tider vært svært aktiv der inne. De kan masse, er hyggelige - og svarer på alt fra gressplener til tørkede blomster.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 09:13   #23
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gjettekonkurranse!

Opprinnelig lagt inn av Cascaye, her.

Menne når jeg raker de stedene der løvet har ligget noen dager, er gresset gult, det gjør mao ingen ting?

Gresset blir sørgelig gult i løpet av vinteren uansett, så det har ingen ting å si. La løvet ligge, og når det begynner å spire og gro i hagen til våren, så tar du fram riva, og setter i gang. Da skal du se at gresset blir grønt og pent igjen.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 09:19   #24
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.495
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjettekonkurranse!

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Du, dah! Du må ikke rake løv før til våren - løvet beskytter plantene gjennom vinteren og på våren etter snøen har smeltet men før jorden har blitt kvitt forsten.

Jepp! Og på våren så går du over plenen med en slik plenklipper som pulveriserer både løv og grener, og du har masse god og gratis gjødsel.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 10:21   #25
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.254
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjettekonkurranse!

Du kan slå plenen på høyeste innstilling sånn at løvet blir finhakket. Da blir det finfin gjødsel gjennom vinteren. Men det er ikke så bra å bare la det ligge uten å slå det, har jeg lest.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 14:14   #26
Cascaye
Miss Distriktsnorge
 
Cascaye sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.165
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gjettekonkurranse!

Jeg ser de lærde strides
Hmmm, hva skal jeg gå for mon tro?
Jeg har kjøpt bio-klipper og den skal være bra for plenen mener jeg.
Man skal visstnok ikke trenge å rake bort gresset etter klipping, for klipperen klipper gresset så kort at det blir som beskyttende gjødsel for plenen.

Men nå i høst, eller til våren?
*confused*

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 14:18   #27
Cascaye
Miss Distriktsnorge
 
Cascaye sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.165
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gjettekonkurranse!

Må legge til at arbeidsmengden med et gammelt hus med stor hage er betraktelig større enn ved leiligheten i 2.etasje vi bodde i før.

I går stablet jeg ca 1 tonn med ved inn i garasjen, så nå kan kulden komme til tross for ett gammelt, gulvkaldt hus.

Nå venter jeg bare spent på peisen som kommer når som helst, den skal stå på kjøkkenet. Bilder kommer etterhvert.

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 20:01   #28
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.495
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjettekonkurranse!

Vi går over med bioklipperen som det siste vi gjør på høsten og noe av det første vi gjør på våren.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 20:01   #29
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.495
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjettekonkurranse!

Og når jeg sier "vi" så mener jeg egentlig mannen.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 20:07   #30
Cascaye
Miss Distriktsnorge
 
Cascaye sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.165
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gjettekonkurranse!

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Vi går over med bioklipperen som det siste vi gjør på høsten og noe av det første vi gjør på våren.

*noterer*

Tror jeg må piske x-sambo til å ta en siste tur med klipperen en av de nærmeste dagene.

(vi skulle hatt en piske-smiley, jeg fikk en på MSN, ultratøff)

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 12:01   #31
juzzy
Wannabe
 
juzzy sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 126
juzzy har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Gjettekonkurranse!

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Vi går over med bioklipperen som det siste vi gjør på høsten og noe av det første vi gjør på våren.

Det blir gjort her og. Av mannen..

__________________
Prinsessa 2000 Prinsen 2005
juzzy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no