Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bruker du lue eller annet hodeplagg om vinteren?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-07, 10:04   #61
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du lue eller annet hodeplagg om vinteren?

Jeg hater å fryse så jeg bruker definitivt lue når det er kaldt. Jeg har mange forskjellige, men jeg ville løyet om jeg sa at jeg kledde noen av dem særlig godt.

Jeg kjøpte en utrolig deilig lue på julemarkedet i Nyhavn i fjor. Den var sånn Tibet-aktig (for de som har sett sånn lue fra Tibet) og med deilig fôr. I nydelige jordfarger og vinrødt. Den er blitt favoritten min.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 10:16   #62
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Jeg elsker luer, har sikkert rundt 100 luer liggende. Kjekkt og ha liksom.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 11:04   #63
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Den der synes jeg så både slapsete og 3 nummer for stor ut. Håper den ser bedre ut på deg.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 16:26   #64
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Den der synes jeg så både slapsete og 3 nummer for stor ut. Håper den ser bedre ut på deg.

Akkurat det jeg liker, kan ikke fordra trange luer

Gammel 02-10-07, 16:29   #65
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Når jeg er ute å går om vinteren så har jeg på meg lue ja. Jeg ser helt nedsnedd ut, uansett om det snør eller ikke og jeg har langt hår som blir superelektrisk etter lue bruk. Så vinterhalvåret er definitivt ikke min greie, men etter 4 x sprukket trommehinne pga ørebetennelse så har man da lært seg at det viktigste er å holde ørene gode og varme.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 16:31   #66
Libra

Libra sin avatar

Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sånne hadde jeg i mine herlige ungdom. Å gosh så stilig vi syntes vi var.

Gammel 02-10-07, 16:42   #67
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Jeg bruker lue når det er kaldt. Er blitt så gammel nå at jeg ikke vil fryse for utseendets skyld. De er stort sett hjemmestrikkede.

Signerer, selv om jeg ikke er så gammel.. Mine er for det meste HM sine..

Gammel 02-10-07, 21:31   #68
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Og håret satte seg fast i metaldimsen under fluffen, og metaldimsten stakk i hovedet. Men brukes skulle den !

Gammel 02-10-07, 22:15   #69
Libra

Libra sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Og håret satte seg fast i metaldimsen under fluffen, og metaldimsten stakk i hovedet. Men brukes skulle den !

Man skal lide for skjønnheten

Gammel 02-10-07, 22:24   #70
Hermine
From Gokk With Love

Hermine sin avatar

Hvor: Alta
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

Jeg bruker lue nesten hele vinteren. En tykk, varm ull-lue.

Gammel 02-10-07, 22:25   #71
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er alltid blant de første i barnehagen som trekker på meg lua.

Fra jeg var lita har jeg vært veldig plaget med ørerverk, så en liten stund uten lue, og det verker i ørene som bare tusan.

Gammel 11-10-07, 00:12   #72
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Ja bruker store, gode, varme luer, som gjerne ser rare ut og ikke matcher resten. Blir fort sjuk og hater å fryse.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 01:01   #73
lijander
ssscccuphersfantassschisk

lijander sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
lijander er litt kullijander er litt kullijander er litt kul
Standard

Jeg elsker luer tar det på meg så fort det begynner å bli litt kjølig ute.
Jeg var av den typen som gjerne skulle sitte med lue i timen jeg

Bruker sånn type luer de selger på Jack'n'Jones (eller åssen det staves), og slike butikker.

lijander er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 01:05   #74
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Takler ikke luer på hodet...

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 01:30   #75
Frantzen
Passiv

Standard

På de kaldeste dagen bruker jeg lue - ellers drar jeg hetta over hodet. Er veldig glad for de dagene om vinteren hvor jeg kan ta lua av - fordrar ikke det plagget! Er mye ute på jobben (bhg) så jeg må likevel krype til korset.

Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 01:35   #76
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Jeg skal ha ny lue i år, de andre har forsvunnet eller tatt kvelden

Syntes igrunnen denne fra OM er litt fin, liker ikke trange luer

Det var en kjempefin lue!

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

I know! (leses som om det var Monica i Friends)

Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 23:32   #77
Libra

Libra sin avatar

Standard

Jeg er helt på grensa til å bestille meg noen slike igjen altså. De er så uglybugly skikkelig 80 talls at det er på grensa til å være stilig

Gammel 12-10-07, 09:18   #78
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har noen luer som jeg bruker hvis jeg skal være lenge ute og det er kaldt. Men ingen som jeg synes er fine! Kanskje det skal være et shoppingmål snart

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-07, 12:51   #79
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Er det kaldt bruker jeg lue, og jeg gir i grunn en god dag i hvordan jeg ser ut. For jeg ser ikke ut med lue uansett.

I motsetning til Kirsebær har jeg ennå ikke funnet en lue som ikke får meg til å se ut som jeg har rømt fra en institusjon.

Godt det er fler av oss

Gammel 12-10-07, 13:11   #80
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Je bruke skaut. Av ull.

Eller heklet alpelue. Eller hvis det er ekstremt kaldt - saueskinnslue fra Nepal.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:28.