Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Fårikål med mel?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-09-07, 20:01   #10
safran
saftig

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fårikål med mel?

Opprinnelig lagt inn av Rypejenta, her.

Det er vanlig å bruke et par spiseskjeer mel i fårikålen for å jevne den litt ja, og jeg må si meg enig i svigermoren din at du er rimelig fanatisk hvis du lar være å spise fårikål av den grunn Det er noe som heter alt med måte

Nå hadde hun hatt mye mer enn et par spiseskjeer i, da. Og hvor har du fått det fra at jeg ikke hadde tenkt å spise? Nå har kål relativt høyt karbeinnhold, og legger man til mel så blir det mer å telle. Poenget er altså å finne totalt karbeinntak per døgn. Er det snikkarber i ulike retter blir det vanskelig å holde oversikten.

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Sant nok, men hadde noen sagt lavkarbo til meg, så hadde jeg ikke tolket det som om 2 ss mel per ti liter fårikål hadde hatt noe å si. Hvis man med lavkarbo mener nulltoleranse overfor hvetemel, så bør man nærmest opplyse om det. Jeg synes forresten det høres rart ut å ha MASSE hvetemel i fårikål. Det har jeg aldri hørt om.

Det er klart det har noe å si, men det skjønner kanskje ikke en utenforstående. Og dessuten har jeg altså fortalt svigerhurpa at jeg ikke spiser mel.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:01.