Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Alle høstens aktiviteter er nå i gang

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-07, 11:48   #18
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Alle høstens aktiviteter er nå i gang

Opprinnelig lagt inn av TBM, her.

Når får du tid til egenaktiviteter? Mannen din har flere treningsøkter alene - mens du jobber redusert for å sørve familien?

Jeg mener ikke å være teit her, vi har hatt lignende timeplaner selv, men jeg har altså opponert mot en hverdag hvor pappan skal ha masse muligheter mens jeg sitter igjen med alt arbeidet...

Det er et godt spørsmål, ikke nødvendigvis bare til Senna. Det bør være en rettferdig fordeling av egentid i enhver familie syns jeg. Et vennepar av oss har 2 barn som er aktive i idrett. Faren er aktiv både med barnas idretter og med egne hobbyer, mens mor har ikke tid til å presse inn litt trening engang. Det er ikke riktig syns jeg.

Erica er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:49.