Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Mørkerommet

Avstemning fotokonkurranse 5; bedre sent enn aldri

Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling.

Se resultatene: Stem på bildet som best beskriver "lykke"
Canisa 2 3,85%
Mamma Rosa 1 1,92%
Zip 7 13,46%
Lille Leo 5 9,62%
MokkMokk 3 5,77%
Noba 1 1,92%
Syllan 15 28,85%
Lijander 0 0%
Jane 4 7,69%
Benzo 0 0%
Kisha 0 0%
Malena 5 9,62%
Blomstermamma 1 1,92%
Mumriel 0 0%
Skytte75 0 0%
SmarteSmelt 5 9,62%
Skremmern 2 3,85%
Azi 0 0%
Mams 0 0%
Isolde 1 1,92%
Deltakere: 52. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-07, 19:54   #21
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 11.040
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Avstemning fotokonkurranse 5; bedre sent enn aldri

Stemte på SmarteSmelt fordi det var stilrent, så lykkelig ut og er annerledes enn de typiske baby-/go'ungebildene.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 20:04   #22
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avstemning fotokonkurranse 5; bedre sent enn aldri

Opprinnelig lagt inn av Rypejenta, her.

Får det ikke til jeg står at filen er for stor til at jeg får lastet den opp.

Klarer du ikke å forminske den?

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 20:05   #23
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avstemning fotokonkurranse 5; bedre sent enn aldri

Det er jo vanskelig å velge bort et så vakkert bilde som janes, men jeg lot meg sjarmere av den åpenbart ekte lykken hos syllan denne gangen.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 20:06   #24
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Avstemning fotokonkurranse 5; bedre sent enn aldri

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Klarer du ikke å forminske den?


Vet ikke hvordan jeg gjør det? Her er ihvertfall link til bildet:


http://www.fotoknudsen.no/archive37/...Qz3Vm5b.JPG?22

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 20:21   #25
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avstemning fotokonkurranse 5; bedre sent enn aldri

Høyreklikk på bildet i lenken din, velg kopier bildeadresse, så klikker du på dette ikonet: og limer lenken inn og trykker enter. Så er bildet der. Bare start en egen tråd i bildekritikk forumet. (Det var et veldig koselig og fint bilde.)

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 20:51   #26
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avstemning fotokonkurranse 5; bedre sent enn aldri

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Høyreklikk på bildet i lenken din, velg kopier bildeadresse, så klikker du på dette ikonet: og limer lenken inn og trykker enter. Så er bildet der. Bare start en egen tråd i bildekritikk forumet. (Det var et veldig koselig og fint bilde.)

Og fjern alt etter "jpg" når du har limt inn i ikonet.

Nydelig bilde Rypejenta!

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 21:41   #27
syllan
Viking F.K !!
 
syllan sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
Innlegg: 1.254
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Sv: Avstemning fotokonkurranse 5; bedre sent enn aldri

åhh så fint bilde rypejenta!

__________________
"I am in favour of animal rights as well as human rights. That is the way of the whole human being. --Abraham Lincoln"
syllan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 08:19   #28
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Avstemning fotokonkurranse 5; bedre sent enn aldri

Mange fine bilder, men det er noe ved MokkMokk sitt bilde som fenger meg, så hun fikk min stemme. Herlig stemning i bildet, synes jeg. Blir glad av å se på det.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 23:15   #29
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Avstemning fotokonkurranse 5; bedre sent enn aldri

Jeg stemte også på Syllan. Helt nydelig øyeblikk av to lykkelige snupper.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 23:20   #30
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.510
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Avstemning fotokonkurranse 5; bedre sent enn aldri

Det utrolig mange flott bilder her. Min stemme gikk til Syllan, det var et herlig bilde som har fanget øyeblikket godt og som får meg til å tenke lykke når jeg ser det. Herlig.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no