Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff 2 - Har du tatovering?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Har du en eller flere tatoveringer?
Ja og jeg liker det 34 33,01%
Ja og jeg angrer på at jeg tatoverte meg 4 3,88%
Nei men jeg ønsker meg 9 8,74%
Nei og det er jeg glad for 56 54,37%
Deltakere: 103. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-07, 12:25   #21
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff2- Har du tatovering?

Jeg har ikke tatoveringer og har aldri ønsket meg det. Men jeg kan se at noen tatoveringer kan være pene. Piercing derimot synes jeg bare er stygt.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 12:32   #22
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Been there, men jeg fjernet dem for så lenge siden at det ikke ble noe lekkasjeproblem.

Jeg hadde mine i bare 2-3 måneder. Da ga jeg opp å få infeksjonen under kontroll. Likevel lakk det gjennom hullene lenge etterpå. Hadde lite melk når jeg hadde Iben som baby, men gjennom det ene piercinghullet, der kom det alltid en skikkelig stråle.

Gammel 25-09-07, 12:39   #23
Tusta
Aktiv

Tusta sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Tusta er litt kul
Standard

Ja, jeg har det og jeg liker det!

Har hånden til datteren min på høyre skulder. Noe helt særegent og personlig. Og det finnes kun 1 av den!

Tusta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 12:40   #24
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har en slank, feminin edderkopp på høyre skulder. Har hatt den i ti år, og aldri angret.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 12:41   #25
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Nei, og det er jeg glad for. Det er så lite "meg" som det kan få blitt.

Det er ikke meg heller. Jeg har bare sett en håndfull fine i hele mitt lange liv den ene er Bæret sin.

Gammel 25-09-07, 12:45   #26
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff 2 - Har du tatovering?

Ja, og jeg liker den. Jeg har en større sak på ryggen (mellom skulderbladene og delvis opp på begge skuldrene). Den viser ikke når jeg har på T-skjorte, men den viser helt hvis jeg har på en mindre topp. Den er vinblader utført i prikketeknikk og var godt planlagt. Tok den da jeg var ferdig m/dr.graden.

Gammel 25-09-07, 12:51   #27
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har 3 tatoveringer, 1 liten, en medium og en stor. Har hatt de i 15-18 år. Angrer ikke, og den dagen jeg angrer fjerner jeg de.

Har sett folk som har fjernet tatoveringer, og det blir ikke stygt.

Kunne egentlig tenkt meg noen til, men da store, og mannen ser helst at jeg ikke gjør det. Og han har flere store tattiser. :makan..:

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 13:33   #28
bloma
Aktiv

bloma sin avatar

bloma er litt kul
Standard

Ja og jeg liker det

Jeg har en M på høyre underarm. Bokstaven til mannen min...
Litt sånn WWJD - uten sammenligning forøvrig.
M'en kan også leses som en E, og som en W. Initalene til datteren vår er EMW.

Generelt synes jeg at tatoveringer er harry, og ønsker meg ikke flere.

Gammel 25-09-07, 13:35   #29
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 25
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ikke, og kan i utgangspunktet ikke se for meg å ta noen.

Den rette tatoveringen på det rette stedet på den rette kroppen kan være pent.

Gammel 25-09-07, 13:36   #30
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Piercing derimot synes jeg bare er stygt.

Men det er da ikke alle som synes!

Opprinnelig lagt inn av bloma, her.

Litt sånn WWJD - uten sammenligning forøvrig.

Litt sånn, skal vi se; skal jeg ta et glass vin til, *sjekke tattisen* jada - herlighet han lagde vin av vann, så da gjør vi det.

Sist redigert av Ru : 25-09-07 kl 23:35. Årsak: :tyrkerleif was here, now he's gone:
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 15:24   #31
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja har to, angrer ikke nei. Men den ene er ikke gjort av en ekspert for å si det sånn.

Gammel 25-09-07, 15:27   #32
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Nei, det har jeg ikke. Synes ikke det er pent.

Gammel 25-09-07, 16:18   #33
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Jeg angrer.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 16:19   #34
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det har jeg ikke og det er jeg glad for. Jeg synes forsåvidt tatoveringer kan være kjempefint, problemet er at man forhåpentligvis skal bli gammel. Jeg har til gode å se en godt voksen person som jeg synes kler tatovering. Heldigvis er smaken som baken.

Gammel 25-09-07, 16:40   #35
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Gikk med planer om å få en tatovering i mange år, men klarte aldri å bestemme meg. Nå er jeg glad for det.

På noen er det flott, mens det på andre ser utrolig harry ut ...

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 16:56   #36
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Har ikke, og kunne sikkert gjort det. Men finner flere grunner til hvorfor ikke å gjøre det enn lysten å ta det.

Gammel 25-09-07, 16:57   #37
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Gikk med planer om å få en tatovering i mange år, men klarte aldri å bestemme meg. Nå er jeg glad for det.

På noen er det flott, mens det på andre ser utrolig harry ut ...

Jeg har sittet på sjappa to ganger, og gått ut igjen like ren. Når jeg ikke klarer å bestemme meg ganske klart for hvor og hva, kan jeg ikke tenke meg at jeg ikke ville angret.

Men alle tror at jeg har det, da. Av en eller annen grunn. :tøff eller harry?:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 17:17   #38
SandraLinn
Nybegynner

Hvor: Telemark
SandraLinn har et hav av muligheter foran seg
Standard

Nei, og kommer aldri til å få det heller.

SandraLinn og guttegjengen
( -96, - 97, - 03 og -06)
SandraLinn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 17:20   #39
Anonyma
Aktiv

Anonyma sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Hjemme
Anonyma har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Nei, og det er jeg glad for. Det er så lite "meg" som det kan få blitt.

Samme her. Jeg synes faktisk ikke at det er noe fint i det hele tatt, og spesielt når man ser jenter i penkjoler til fest med tatoveringer
(Noe i samme stil som Angelina Jolie on the red carpet - stygt!)

Gammel 25-09-07, 17:31   #40
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Jepp. Har en liten marihøne på magen. Kunne godt bytta den ut med en av mine egne tegninger da.. den er liten og er nok ikke den vanskligste å tatovere over. Har aldri tenkt på om jeg angrer eller ei jeg.

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:48.