Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

"Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/stash til barn?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-07, 17:59   #11
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/ stash til barn?

Øredobber på barn som er så små at de ikke overhodet har glede av det kommer muligens på topp hos meg. Jeg synes det er veldig øneødvendig på barn i det hele tatt, men synes det er verre på en ettåring enn på en seksåring.

Mødre som lærer opp døtrene sine til å bli små fjoller. Mange jenter liker godt å pynte seg, men igjen synes jeg det er stor forskjell på hva barnet ønsker og hva som er mammas pyntebehov. Jeg synes også det er tåpelig å kle på barne klær som ikke passer til vær og føre bare fordi treåringen ønsker det. Vi har hatt med jenter på skogstur i mange kuldegrader, og måtte snu fordi de ble altfor kaldt med fingervanter og tynn strømepukse og skjørt under dressen. Hadde det vært min datter, hadde jeg utvilsomt bestemt at vi skulle ha ullbukse og ordentlige votter, samme hva hun ønsket. Men det er nå engang slik at jenter gjerne får mer oppmerskomhet om de ankommer i rosa ballerinadrakt enn om de har på seg olebukse.

To be continued..

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:56.