|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: På en skala - frekt eller ei?Dersom jeg orker å bli fornærmet for noe sånt så vil jeg si at Mim sitt forslag var fantastisk.
|
|
|
#103 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: På en skala - frekt eller ei?Vi har fått etterlysning hver forbanna gang.
|
|
|
#105 |
|
Ringskrømt
|
Sv: På en skala - frekt eller ei?
Hvem hisser seg opp, tink? Det må da være lov å dåne litt over andres dumheter uten at man hisser seg opp. |
|
|
|
|
|
#106 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: På en skala - frekt eller ei?[quote=Skremmern;571585]Hvem hisser seg opp, tink? Det må da være lov å dåne litt over
|
|
|
#107 |
|
Ringskrømt
|
Sv: På en skala - frekt eller ei?Hva har blodtrykket ditt med dette å gjøre? Eller følte du bare for å si at det er stabilt? (Hvordan vet du det forresten? Har du nettopp målt det? Spiser du bare grove brødskiver med tran og trener regelmessig?) |
|
|
|
|
|
#108 |
|
Tåler regn
|
Sv: På en skala - frekt eller ei?Har aldri hørt at noen ettrlyser takkekort på den måte før. Jeg hadde fulgt Madam Mim sitt råd |
|
|
|
|
|
#109 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: På en skala - frekt eller ei?Svaret mitt var at jeg ikke intuitivt syntes det var frekt å tilby seg å hjelpe til med å spre takkekort som antakelig var på vei.
|
![]() |
|
|