Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Kesam som har gått ut på dato

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-09-07, 22:10   #12
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kesam som har gått ut på dato

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg har ingen panikk for sure melkeprodukter litt over datodato, men 10 dager syns jeg var i overkant. Prippen og sløsete.
Det ville nok helt sikkert min mormor også sagt.

Men skal jeg sitte og lure på om vaflene egentlig smaker bittelitt vondt når en ny boks koster en tier...?

Enig. Men kesam koster 18 kroner, gjør det ikke?

Jeg må flire litt av at så mange syntes det var ekkelt å spise yoghurt som gikk ut på dato i går, men 10 dager gammel kesam er helt greit... Jeg hadde aldri i livet spist 10 dager gammel kesam, spesielt ikke en åpnet boks. Og jeg er ikke spesielt kresen.

Dessuten kan jeg ikke tenke meg at kesam ville vært godt i en gryte uansett.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:27.