Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Odd Molly inspirert

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-09-07, 20:27   #1
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Odd Molly inspirert

Har dere sett at det har begynt å komme Odd Molly inspirerte plagg i billigere butikker?

Jeg kjøpte meg en tunika på Indiska i går (som jeg kjøpte fordi jeg likte den altså, ikke for å få en kopi) og jeg har sett en av merket Fransa... i tillegg til en hel rekke andre butikker/merker som jeg ikke kommer på navnet på nå.

Sist redigert av Nooria : 20-09-07 kl 22:29.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-07, 18:01   #2
SIS
Aktiv

SIS sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
SIS er litt kul
Standard

Sv: Odd Molly inspirert

Har sett noen "kopier" ja ! De hadde en singlet som var veldig OM på Vero Moda i sommer

Gammel 21-09-07, 19:51   #3
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tror det var Ellos? som hadde en veldig OM inspirert strikkejakke.
Ellers har jeg sett en del bluser på Lindex med x-sting ala OM.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-07, 19:55   #4
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det har jeg sett.

Gammel 21-09-07, 20:38   #5
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ja har sett masse. Morsomt. Jeg som ikke digger OM..

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:50.