Sv: Vinterdresser fra Maxi - kvalitet
Min mor har gjort det samme. Dressen virker veldig stiv og ikke veldig varm.
Vi hadde akkurat kjøpt en annen reservedress til poden, så jeg sa til mamma at det var en glimrende ide å ha den dressen hun kjøpte hengene hos henne. Just in case vi glemte å ta med vår når vi var på besøk og slikt.
Og det syns mamma var en bra plan også. 
Min mor gjør alltid sånn. Hun spør hva vi ønsker oss til forskjellige anledninger. Jeg sier jeg ønsker meg en Fiskars fileteringskniv, hun kjøper en blokk med forskjellige kniver til 98 kroner på Rema. Jeg nevner at vi skal kjøpe en sånn og sånn lue til Poden fordi den er både vindtett og vanntett, hun kommer glad og fornøyd og sier at vi ikke trenger å kjøpe fordi hun fant denne fantastiske luen et eller annet sted for bare 20 kroner. (som selvsagt verken er vanntett eller vindtett.
Hun gjør det ofte. Og det er jo bare hyggelig ment. Jeg vet det. Og jeg kan jo selvsagt kjøpe den lua jeg hadde tenkt, eller den kniven jeg ønsker meg uansett, men å sitte med en hel haug av klær og utstyr med utrolig dårlig kvalitet som man kanskje har brukt en gang, er litt kjedelig. Jeg skulle ønske hun sluttet å handle på impuls, og heller kjøpe EN skikkelig ting istedet for 100 dårlige.