Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Vis meg din regnfrakk

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-07, 09:38   #1
Ingrid-lille
Dramaqueen

Ingrid-lille sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vis meg din regnfrakk

Eller kom med tips om andre lekre regnfrakker.

Jeg så på God morgen Norge i dag og ble så inspirert. Fikk lyst å kjøpe regnfrakk med en gang.

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 09:42   #2
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg din regnfrakk

Jeg falt for denne i en salgstråd her inne.

Har bestilt den, men den kommer ikke før i november.... Har lyst på en nå jeg...

Gammel 19-09-07, 09:44   #3
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har rød Ilse Jacobsen regnjakke, veldig fornøyd

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 11:42   #4
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av C@mill@, her.

Har bestilt den, men den kommer ikke før i november.... Har lyst på en nå jeg...

Den venter jeg også på
Har kjøpt sorte Hunter gummistøvler til

Gammel 19-09-07, 12:44   #5
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har ingen lekker regnfrakk ennå, bare en todelt mørkegrønn regndress. Men nå skal jeg skaffe både lekre gummistøvler og ny lekker regnfrakk.

Føler at en ny epoke starter for mange nå. Vi vil ikke lenger titte ut av vinduet i håp om at det er sol. Vi vil juble når det regner, for da kan vi bruke de flotte regnfrakkene og lekre støvlene.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 14:38   #6
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Hvor får man tak i denne da? Rålekker så den vil jeg også ha.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 14:55   #7
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nelle, her.

Hvor får man tak i denne da? Rålekker så den vil jeg også ha.

Ellos Nelle

Gammel 19-09-07, 14:58   #8
Ingrid-lille
Dramaqueen

Ingrid-lille sin avatar

Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har kjøpt meg sorte hunter støvler. Noen må si til meg at det IKKE er idioti. |

Gammel 19-09-07, 15:00   #9
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av ingrid-lille, her.

Jeg har kjøpt meg sorte hunter støvler. Noen må si til meg at det IKKE er idioti. |

Jeg sier selvfølgelig at det slett ikke er idioti!!!
Har nettopp kjøpt meg sorte Hunter selv, og lyseblå med grå fleecesokk til Oliver

Gammel 19-09-07, 15:03   #10
Ingrid-lille
Dramaqueen

Ingrid-lille sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Jeg sier selvfølgelig at det slett ikke er idioti!!!

Jeg vistte dette var plassen for forståelse.

Gammel 19-09-07, 15:09   #11
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av ingrid-lille, her.

Jeg vistte dette var plassen for forståelse.

Helt riktig

Gammel 19-09-07, 15:26   #12
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Ellos Nelle

Tusen takk

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-07, 17:13   #13
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

http://www.houseofkids.dk/images/ida...kevoksen-p.jpg

morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-07, 18:31   #14
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den har jeg! :takk, Canisa: Den er veldig tynn og lekker bittelitt i sømmene, men med en litt varm genser eller tynn fleece under er den perfekt. Det er deilig at den er så myk at den fint kan pakkes under vognen, i motsetning til bråkegoretexen.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-07, 19:45   #15
Botero
Viva la vida

Botero sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

noen some har den fra sparkjøp?
http://www.sparkjop.no/default.asp?Product=870587-3

Botero er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-07, 20:06   #16
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av vicky79, her.

noen some har den fra sparkjøp?
http://www.sparkjop.no/default.asp?Product=870587-3

Oi, den var fin

Gammel 20-09-07, 20:14   #17
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Regnfrakk?

Har sånt grønnt rengsett som jeg har kjøpt på sporten1. Ala fjellregn sett.
Holder regn og vind ute når an er ute i skog og mark.

Regner det og jeg skal til byen så tar jeg på meg softshell jakka som er vanntett

Gammel 20-09-07, 20:38   #18
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Jeg var på kurs i går, og det begynte å hølje. Det var en god anledning til å kjøpe ny regnfrakk. Fant en søt, blå en på H&M med Hello Kitty - mønster. Storesøster på straks 5 er villt begeistret

Har sett den kuleste ever hos IdaT: Brun, halvlang kåpe med apeprint.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-07, 20:56   #19
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Vise dere regnfrakken min?

Nei...

Den er hvit, rød og blå, kjøpt fra Spar Kjøp da jeg var 16.
Ønsker meg desperat en ny.

Gammel 20-09-07, 21:19   #20
Botero
Viva la vida

Botero sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

Oi, den var fin

har bestilt meg en...

Botero er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:47.