Sv: Trenger mange svar, har blitt lurt!
Opprinnelig lagt inn av Rypejenta, her.
Nei, hun har ikke fikset på skuffene, det har min mann gjort, men de kan ikke fikses skikkelig pga det er plast som har knukket, min mann er tømrer og hvis ikke han kunne fikse det så kunne heller ikke de to daunokkene som hentet stellebordet ha fikset det heller. Jeg driter i pengene, tror ikke hun får 1300kr for det uansett, men jeg føler meg lurt fordi hun løy, fordi jeg ville hjelpe noen som hadde dårlig råd, og fordi jeg ga bort klær etter mine gutter til henne fordi hun sa hun var gravid. Det er tusen andre mennesker jeg heller ville gitt klærne til enn den frekke, svindleridioten!!
Jeg kan skjønne at du føler deg lurt, men samtidig - du la ut en åpen annonse på Finn om at dette skulle gis bort (mot avhenting vil jeg tro), slik at du slapp noe mer arbeid med dette.
Hvis den som ringte deg først ikke hadde gitt noen grunn i det hele tatt - ville du da ikke gitt det bort? Ønsket du at den skulle gå videre til noen som var "fattig"?
For å si det slik - jeg synes ikke du skal bruke mer energi på dette. Du annonserte i offentlighet at du ville gi bort endel barneting. Den som hentet tingene pyntet på sannheten/løy, men likevel gjorde hun ikke noe mer galt enn at hun tok i mot noe du ville gi bort. At hun så tenker at dette skal jeg tjene på - er en annen sak. Det betyr kanskje at hun ikke akkurat er noen veldig "edel" person, men samtidig kan det jo være at hun trengte klær men ikke stellebord?
Jeg synes at det er flott at du ville gi bort tingene, men kanskje du bør velge Fretex neste gang? Selv sender jeg alt som er ok til en alenemor med fire barn, hvor de to yngste er tvillinger og det trengs mye utstyr...
|