Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Hva betyr M-merket?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-09-07, 22:33   #6
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva betyr M-merket?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Hm, først trodde jeg det betød Moderator, men det ble liksom litt rart det og - for det var jo så mange! Så det betyr medlemssalongen altså. Jeg er ikke så veldig smart jeg, skjønner jeg

Jeg har jo nettopp passert de magiske 1000 - kom den etter da eller?

M-en kom i forbindelse med det nye designet, så det er ikke så rart at du ikke har sett den før. M1 står for Medlemssalong 1, og så kan du gjette hva som står på Medlemssalong 2. På moderatorforumet har vi også fått slike symboler, og jeg må få si at HP var ganske så kreativ der. Men hva vi har for symbol, nei det sier jeg ikke.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:26.