Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Meldinger om feil og småplukk i det nye designet

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-09-07, 10:59   #3
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Meldinger om feil og småplukk i det nye designet

Dette er neppe feil, men jeg tror det kunne se bedre ut: Jeg tror alle småikonene bør få en gjennomgang; innrapporterings og offline symbolene har kanter jeg ikke syns matcher den nye bakgrunnsfargen helt bra. (Tilbakemeldingsikonet – som jeg fortsatt ser på som en liten sky, og ikke en vekt – også, men det trenger uansett en full redesign for å gi mening når det er så lite, så det er kanskje ikke så nøye). Flere av de andre små symbolene har en blåfarge som jeg syns tiltrekker for mye oppmerksomhet mot brun bakgrunn. F.eks. «abonnert», «gammel» og «klistret».

Noen av knappene med runde kanter, f.eks. «Skriv Svar» har noen punkter i kanten på venstre side som blir feil når man peker på dem så bakgrunnen blir mørk. Og for virkelig å påpeke smådetaljer: I tillegg blir det en hvit ramme rundt hjørnene mot den brune bakgrunnen på disse. Det skyldes at de har en fin overgang mot den lyse bakgrunnen. Hvis de skal se helt bra ut når man peker på dem også, bør kanten nederst på knappen justeres – enten slik at den blir tydeligere mot mørk bakgrunn, eller ved at den blir borte mot mørk bakgrunn.

Bakgrunnen på nick og avatar blir forresten også rosa, men det er sikkert samme element som Teofelia har påpekt.

Ben "widget inspector" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:12.