|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnerom i annen etasje enn foreldrene?Vi har 2 soverom oppe og 2 nede. Vi har eldste oppe med oss, og de to minste er nede.
![]() |
#2 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnerom i annen etasje enn foreldrene?Vi hadde det sånn en lang periode mens vi pusset opp annen etasje, da hadde vi kun eldste som da var 1-1,5 år. Det gikk greiere enn det jeg hadde trodd, vi hørte ham svært godt oppe når han ga lyd fra seg, så det eneste jeg synes er at det er slitsomt å måtte løpe opp og ned for å hente en unge som eventuelt våkner og vil sove sammen foreldre. Vi har fortsatt to som våkner hver natt, en som kommer inn selv og en som hentes, så jeg ville helst hatt soverommene i samme etasje til de er opp i skolealder, etter det er det vel bare en fordel å ha hver sin etasje...
![]() |
#3 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() Sv: Barnerom i annen etasje enn foreldrene?En etasje ville jeg ikke hatt problemer med så sant rommene lå sånn til at det var mulig å høreom det skjedde noe på barnerommene. Ideelt sett er det jo greit å ha alle i samme etasje når de er små, men en etasje hadde ikke fått meg til å velge et annet hus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Helt konge
|
![]() Sv: Barnerom i annen etasje enn foreldrene?Jeg ville ikke ha bekymret meg for om jeg hørte de små barna, det kan fikses med babycall. Det jeg derimot er livredd for er brann, derfor vil jeg ha barnas soverom i samme etage som foreldresoverommet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() Sv: Barnerom i annen etasje enn foreldrene?
![]() |
#6 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Barnerom i annen etasje enn foreldrene?Det var et av mine kriterier at jeg ikke ville ha soverom i flere etasjer. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|