Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Barnerom i annen etasje enn foreldrene?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-09-07, 20:23   #1
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Barnerom i annen etasje enn foreldrene?

Vi har 2 soverom oppe og 2 nede. Vi har eldste oppe med oss, og de to minste er nede.
De er 4,6 og 8 år. Vi hadde minsten i samme etasje de 3 første årene, men det var også fordi vi samsov og det var enklere for ham å slippe trappene når han var så liten.

Jeg liker det ikke, men jeg hører hver minste lyd-

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-07, 21:48   #2
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Vi hadde det sånn en lang periode mens vi pusset opp annen etasje, da hadde vi kun eldste som da var 1-1,5 år. Det gikk greiere enn det jeg hadde trodd, vi hørte ham svært godt oppe når han ga lyd fra seg, så det eneste jeg synes er at det er slitsomt å måtte løpe opp og ned for å hente en unge som eventuelt våkner og vil sove sammen foreldre. Vi har fortsatt to som våkner hver natt, en som kommer inn selv og en som hentes, så jeg ville helst hatt soverommene i samme etasje til de er opp i skolealder, etter det er det vel bare en fordel å ha hver sin etasje...

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-07, 22:18   #3
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

En etasje ville jeg ikke hatt problemer med så sant rommene lå sånn til at det var mulig å høreom det skjedde noe på barnerommene. Ideelt sett er det jo greit å ha alle i samme etasje når de er små, men en etasje hadde ikke fått meg til å velge et annet hus.

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-07, 22:22   #4
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville ikke ha bekymret meg for om jeg hørte de små barna, det kan fikses med babycall. Det jeg derimot er livredd for er brann, derfor vil jeg ha barnas soverom i samme etage som foreldresoverommet.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 14:25   #5
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Jeg ville ikke ha bekymret meg for om jeg hørte de små barna, det kan fikses med babycall. Det jeg derimot er livredd for er brann, derfor vil jeg ha barnas soverom i samme etage som foreldresoverommet.

Samme her.

Snoopy ligger nå på eget rom og vi må ha babycallen inne hos henne nå for å høre henne.Er vegg i vegg men har tykke vegger.

Gammel 13-09-07, 22:24   #6
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Det var et av mine kriterier at jeg ikke ville ha soverom i flere etasjer.

Men jeg har ikke problemer med å ha soverom og oppholdsrom i forskjellige etasjer. Oppfattet i den andre tråden at noen oppfattet at det var å forlate sovende barn.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:23.