|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
Se resultatene: Temperatur! | |||
Ca 19-20 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
20 | 13,16% |
Ca 20-21 |
40 | 26,32% |
Ca 21-22 |
42 | 27,63% |
Ca 22-23 |
34 | 22,37% |
Ca 23-24 |
8 | 5,26% |
Over 24 |
7 | 4,61% |
Annet. |
1 | 0,66% |
Deltakere: 152. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Temperatur i boligen din?21-22 ca. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Temperatur i boligen din?Rundt 20-21 grader, men kaldere på soverommene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
kamerat
|
![]() Sv: Temperatur i boligen din?Jeg fryser hvis det er stort under 23, så jeg prøver å lure temperaturen over det, mens den øvrige familien er varmblodige og helst ville hatt det kjøligere.
![]() |
#25 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Temperatur i boligen din?Rundt 22 grader tenker jeg. Ihvertfall i oppholdsrom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
er her
|
![]() Sv: Temperatur i boligen din?22-23 kanskje. Temp. måleren står i kjøkken vinduet så det er nok litt varmere en de 20 gradene den viser.
![]() |
#27 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Temperatur i boligen din?Ca 17-18 grader på soverom tipper jeg, og 22-23 i stue og kjøkken.
![]() |
#28 |
trøtt
|
![]() Sv: Temperatur i boligen din?Stemte 22-23. Gjerne 23. Det gjelder oppholdsrom. Selv fryser jeg hvis jeg sitter i ro og det er kaldere enn det, og når vi har baby som ligger og spreller på gulvet synes jeg vi må ha det såpass varmt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Temperatur i boligen din?21 grader er i oppholdsrom. Måtte stemt flere alternativ hvis jeg skulle tatt med bad (varmere) og soverom (kjøligere). |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Erfaren
![]() Sv: Temperatur i boligen din?Vi ligger på 22-24 grader når været er kaldt. Ellers er jeg for full gjennomtrekk og kjølig luft på sommeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
ssscccuphersfantassschisk
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Temperatur i boligen din?Her styres det selv om dagen.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Temperatur i boligen din?Fra sånn omtrent mai til oktober har jeg den temperaturen inne som det er ute. Det spiller liten rolle hvor kaldt det er. Jeg liker å lufte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Temperatur i boligen din?Soverommet: :fryser: |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Sv: Temperatur i boligen din?Siden jeg verker så pass mye liker jeg å ha det varmt, så jeg vil ha det rundt 25 grader. Hubbien vil ha det rundt 20-22. Så på formiddagen er det 25+ og på ettermiddagen/kvelden er det 22.
![]() |
#36 |
![]() Sv: Temperatur i boligen din?Liker best ca 21 grader. Men med store sørvendte vinduer og 3,5 meter takhøyde i stua blir det fort 28-29 grader....det er for varmt altså...... |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Borte
|
![]() Sv: Temperatur i boligen din?Det bør ligge på rundt 23 grader når vi er hjemme. Jeg er svært frysete av meg og har oftest et ullteppe og de tykke tøflene mine lett tilgjengelig uansett temperatur. Om vinteren bruker vi strøm for å varme opp huset til ca. 17 C (20 C på kjøkkenet), og så fyrer vi med ved de timene vi er hjemme og kommer da godt opp mot 25C. Når jeg er hjemme alene kan jeg godt lage litt badstu og fyre til det er oppunder 30C.
![]() |
#38 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Temperatur i boligen din?22 omtrent? Det er på vinterstid. På sommerstid er det grisevarmt her, gjerne 27-28. Nå har vi imidlertid fått varmepumpe og kan kjøle litt ned på sommerstid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
heimføing
|
![]() Sv: Temperatur i boligen din?Temp'en varierer etter når tid på døgnet det er. Tror det er ca 22-23 som er normalen på ettermiddag og kveldstid, og i helgene. Nedi 20 om natta og formiddagen. Siden vi har varmen i gulvet, føles det fort varmt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Temperatur i boligen din?21-22 grader. |
![]() |
![]() |
![]() |